Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Wil er zekers al 2 hebben voor in me kast
Maar eerst maar eens kijken of iemand ze heeft
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Wel erg hoog
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Maar hij is inderdaad wel lekker fel
Dan doe je er minder volt doorheen toch?Op woensdag 20 maart 2002 14:29 schreef TD-DMZ het volgende:
Die zijn imo iets te fel.
Wel erg hooggehalte als je met 1 ledje je plexi case helemaal kan verlichten!!
Kijk maar ook op diezelfde site: hij laat m eerst ook minder fel branden.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Die led geeft toch een lichtere plek in het middden, en die is op de foto bijna wit, terwijl een CCFL een mooi verspreid gekleurd licht geeft.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
DWZ, als je ze goed plakt ... lijkt mij
Ik wil er 1 onder de voorkant van me chieftec dragon kast
De essentie is juist een dikke bak licht!Op woensdag 20 maart 2002 14:34 schreef Rinaldo het volgende:
[..]
Dan doe je er minder volt doorheen toch?
Kijk maar ook op diezelfde site: hij laat m eerst ook minder fel branden.
Niks dimmen dus
Powered bij meergranenbrood.
Zoja, bestel ik mooi twee blauwe
Heb ik zelf eigenlijk geen tijd voor ... eerst maar eens horen of hij wel verzend naar Nederland ...
Verwijderd
mag me zelf al enige maanden de trotse eigenaar noemen van een luxion star ledje van 40 gulden maar verlicht wel de hele kamer zonder problemen
al worden ze wel best warm op vol vermogen
Op woensdag 20 maart 2002 14:44 schreef FMS het volgende:
Hoe zit het me de warmte productie?
In je sig staat een link naar je Mod, maar die is van World Acces. Die doet het dus niet. Kun je dat aanpassen?
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Wat is het verschil tussen star/c star/o en gewone star ?Op woensdag 20 maart 2002 14:48 schreef subgrafix3d het volgende:
he wat een oud nieuws weer die dingen zijn er al een jaar
mag me zelf al enige maanden de trotse eigenaar noemen van een ledje van 40 gulden maar verlicht wel de hele kamer zonder problemen
Of ben ik nu scheel?
Verwijderd
WAT? 40 gulden?Op woensdag 20 maart 2002 14:48 schreef subgrafix3d het volgende:
mag me zelf al enige maanden de trotse eigenaar noemen van een luxion star ledje van 40 gulden maar verlicht wel de hele kamer zonder problemen
als ze zo duur zijn dan hoeft het niet.
maxilaal 10 euro.
ow ... raar dat ik die dingen dan nooit gezien heb nog ...Op woensdag 20 maart 2002 14:48 schreef subgrafix3d het volgende:
Waar hebbie die dan besteld ?
En waar heb je ze nog meer gezien ?
Zo'n ccfl kost ook 30 piek hoor ...Op woensdag 20 maart 2002 14:57 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
WAT? 40 gulden?
als ze zo duur zijn dan hoeft het niet.
maxilaal 10 euro.
Bij stuut en bruin 7.95Euro voor ccfl en 7.95Euro voor de invertor ... plus verzendkosten ...
Dus voor zo'n LED is het kewl
Vooral omdat ze lekker klein zijn, makkelijk op te hangen, geen invertor nodig etc.
Vindt ik best de prijs wel waard.
Verwijderd
kan ook wel kloppen dingen zijn in nederland niet te krijgenOp woensdag 20 maart 2002 14:58 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
ow ... raar dat ik die dingen dan nooit gezien heb nog ...
Waar hebbie die dan besteld ?
En waar heb je ze nog meer gezien ?
luxionstars zijn van nicha en lumileds 2 bedrijven die samen deze led gemaakt hebben onder de naam luxion
heb hem helemaal in het begin uit amerika laten komen omdat ik nou eenmaal een led freak ben
heb ze in alle kleuren van de regenboog zelf infrarood en uv
Maakt mij ook niet echt uit ... wil die dingen hebben nl.
word je kast alleen maar warmer toch
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
right ...Op woensdag 20 maart 2002 15:35 schreef enriqueeeee het volgende:
volgens mij word ie zo warm dat er een heatsink op moet zoals je die ook op het plaatje ziet
word je kast alleen maar warmer toch
Dat ding is ter vergelijking ... van de grootte ...
En de warmte ... tjah ... heb je dat licht altijd aan dan ?
Lijkt mij niet.
http://www.markhannahsurplus.com/Op woensdag 20 maart 2002 15:16 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Ok ... waar in de US dan ?
Maakt mij ook niet echt uit ... wil die dingen hebben nl.
Lees eerst het topic ff goed door voordat je postOp woensdag 20 maart 2002 15:43 schreef marteltor het volgende:
[..]
http://www.markhannahsurplus.com/
Ik weet toch niet of die gast verzend naar Nederland, en
subgrafix3d heeft ze wel uit de USA ...
Dus ...
Wat heb je eigenlijk aan UV led's?Op woensdag 20 maart 2002 15:04 schreef subgrafix3d het volgende:
heb ze in alle kleuren van de regenboog zelf infrarood en uv
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Dan wordt je bruin als je achter je pc zitOp woensdag 20 maart 2002 20:40 schreef thedolf het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan UV led's?
Ik denk dat er weinig animo voor is. Ze kosten in USA $15. Niet veel mensen hebben het er voor overOp woensdag 20 maart 2002 22:07 schreef roedie het volgende:
Zie ik hier een inkoop actie op komen![]()
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
veel als je speciale uv verft hebt en op je koelers doet ;-) ziet er vetter uit dan een fan met leds dr inOp woensdag 20 maart 2002 20:40 schreef thedolf het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan UV led's?
Als die witte ook zo schijnen zijn die wel lekker rendabel als zaklamp.
Verwijderd
heel leuk maar wil'm niet in m'n pc want dan kan ik helemaal niet meer slapen
ooooohhhhhhh ... nou wel $15, CCFL is bijna net zo duur.Op woensdag 20 maart 2002 22:31 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig animo voor is. Ze kosten in USA $15. Niet veel mensen hebben het er voor over
Volgens mij heb ik net wat voordelen genoemd tov een ccfl ...
-==-
W000000000t, hij verstuurd ook naar NL, nou nog ff vragen wat het gaat kosten ... Ben en blijf Nederlander natuurlijk
Iemand anders misschien ?
Ik ga zowieso bestellen, maar eerst wil ik de prijs van de shipping naar NL horen, mocht die errug hoog zijn ... wil ik wel ff verder kijken of er genoeg animo is voor een inkoop actie.
(Blauwe natuurlijk)
eerst kijken dan zeiken
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Geloof alleen dat deze NOG meer hebbe
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
nee das bullshit dat zijn 3 van die 1 cm leds anders haal je dat nietOp donderdag 21 maart 2002 00:08 schreef Gizz het volgende:
Bij de conrad hebben ze ook felle ledjes. 25.000 mcd voor 3 euro geloof ik. Staat een waarschuwing bij dat je niet in de ledjes mag kijken omdat dan je netvlies beschadigt
MAAR, waar had jij die dingen dan vandaan subgrafix3d ?Op donderdag 21 maart 2002 11:47 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
nee das bullshit dat zijn 3 van die 1 cm leds anders haal je dat niet
Zo hee wat druk jij je vriendelijk uit, ik probeer alleen maar te helpen door jullie op goedkopere leds te wijzen hoorOp donderdag 21 maart 2002 11:47 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
Het klopt trouwens niet eens wat je zegt, want het is gewoon 1 led van 1cm met een mcd van 25.000
Bewijs:
Maar da's wel kewl die dingen, alleen jammer dat ze er niet in het blauw zijn ...
Vindt die waarschuwing wel lollig
Verwijderd
Zou 20.000 genoeg zijn in rood voor die kleine chieftec voorkant helemaal te verlichten
A 660.000 mcd ... wist dat ik het ergens gelezen hadOp donderdag 21 maart 2002 13:58 schreef ScaboO het volgende:
Bij bit-tech is ie 660.000 mcd
Zou 20.000 genoeg zijn in rood voor die kleine chieftec voorkant helemaal te verlichten
Is dus wel iets meer als die bij Conrad.
Zit nog steeds op de shipping/handling kosten te wachten.
Zodra die er zijn, kijk ik verder voor een inkoopactie ...
en een oranje zelfs 825.000 mcdOp donderdag 21 maart 2002 13:58 schreef ScaboO het volgende:
Bij bit-tech is ie 660.000 mcd
Verwijderd
ohh damm die heb ik al 3 maanden eentje thuis liggen en ja die dingen zij inderdaad tering felOp woensdag 20 maart 2002 14:23 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Nou ... zeg maar dag tegen de grote CCFL + invertors ...
Deze dingen halen, The Brightest LED available in the WORLD
http://www.bit-tech.net/review/82/2
En ja ze zijn er ook in het blauw
Verwijderd
Heppie ze bij www.markhannahsurplus.com gekocht?? en zo ja, hoe was de aflevering?? en was het duur (ikke lui om zelf te zoeken geloof ik
(Naftie is Belg)
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
eff denken.. Monitor Ramplank 2inCase
4 ofzo
Verwijderd
nee komt uit engeland als dr iemand foto's wil dan mail maar ffOp woensdag 12 juni 2002 11:37 schreef djklungel het volgende:
that's what i want... overdag hoeft ie m'n kamer niet te verlichten he
Heppie ze bij www.markhannahsurplus.com gekocht?? en zo ja, hoe was de aflevering?? en was het duur (ikke lui om zelf te zoeken geloof iken zo nee, waar heppie ze dan gekocht?
Zou hout in de fik vliegen of plastic gaan smelten bij de temperaturen?? (kwil ze namelijk of in een kabelgoot monteren of in een houten latjeOp woensdag 12 juni 2002 11:51 schreef laserguy het volgende:
ja die zijn ook vet ze worden trouwens wel redelijk warm
woei lekker oud topic, maaaaaaaaaaaaar laserguy, hebbie een url waar je ze vandaan hebt ?Op woensdag 12 juni 2002 11:51 schreef laserguy het volgende:
[..]
ja die zijn ook vet ze worden trouwens wel redelijk warm
Want ik wil ze nog steeds wel
BTW, die gast van markhannah..etc.. heeft na vragen van shipping and handling nooit meer iets van zich laten horen ...
ik heb die leds en die geven idd een spuit lichtOp donderdag 21 maart 2002 11:47 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
Alleen moet je bij de Conrad voor 17 pleuro's bestellen en dan nog verzendkosten en blablablabla, dan heb ik liever voor dat geld een super super super felle led, en ook nog andere kleuren dan rood oranje en geelOp woensdag 12 juni 2002 12:21 schreef epsilon het volgende:
[..]
ik heb die leds en die geven idd een spuit licht
Je praat net als een bepaalde bevolkingsgroep hier uit de buurt...Op woensdag 12 juni 2002 12:19 schreef djklungel het volgende:
Jaja, kweet hoe ze eruit zien ... maar ik wil weten waar ikke kopen kanIkke centjes hier hebben liggen die graag ledjes willen worden
![]()
MAar je kunt ze dus kopen in de VS, begin een inkoopactie ofzo zou ik zeggen
I'm not as think as you stoned I am
Beetje offtopic, maare, als je iets teveel van de limburgse pilsjes ophebt word je beetje gekkerOp woensdag 12 juni 2002 12:24 schreef WooK het volgende:
[..]
Je praat net als een bepaalde bevolkingsgroep hier uit de buurt...
MAar je kunt ze dus kopen in de VS, begin een inkoopactie ofzo zou ik zeggen
Als iemand een goede url heeft van waar ze die dingen verkopen wil ik bestwel een inkoopactie houden.
Als iemand weet waar ze te koop zijn in Nederland of iemand begint een actie, count me in! (Tenzij ze 30 euro stuk kosten ofsow...)
ja, met een led krijg je nooit een glow ideeOp woensdag 20 maart 2002 14:34 schreef Spanker het volgende:
Ik hou het toch maar bij CCFL dit licht komt zo duidelijk vanuit een klein punt waar de CCFL een mooier 'allround' licht idee geven.
Maar hij is inderdaad wel lekker fel
Volgens mij zijn ze de prijs ook wel waard
Dus als je een plek weet, post het dan ffies.
Hier staan de prijzen en welke kleuren ze hebben: www.markhannahsurplus.com/luxinv.pdf en de meeste kosten ergens tussen de 13 en 16 euro (maar je hebt dan ook wel een hoop licht).
Verwijderd
de mijne was 15 dollar dus valt meeOp woensdag 12 juni 2002 19:58 schreef brouwerpower het volgende:
Dit zijn wel grappige led's
Volgens mij zijn ze de prijs ook wel waard
Verwijderd
Hij lult gewoon, anders had ie het allang verteld.Op dinsdag 18 juni 2002 11:12 schreef djklungel het volgende:
Laser Guy ... waar heppie ze vandaanKword er wanhopig van
Verwijderd
nee zo warm nou ook weer nietOp woensdag 12 juni 2002 12:06 schreef djklungel het volgende:
[..]
Zou hout in de fik vliegen of plastic gaan smelten bij de temperaturen?? (kwil ze namelijk of in een kabelgoot monteren of in een houten latje