Toon posts:

Cd-rom speler kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een cd-rom gebrand voor iemand :)
Alleen nu is zijn cd-speler geexplodeert en hij zegt dat het door mijn cd-rom is gegaan
Dit kan toch helemaal niet ??
Dit kan toch niet door mijn cd-rom?
Zouden jullie hier reply op willen geven

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56
Misschien is die CD in zijn computer gevlogen. Kan gebeuren als er een labeltje op zit of zo. Maar een exploderende CD-rom drive... Ik dacht het niet. :+

tvw

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-04 13:58

Dr.Nono

Hello there!

hahahahaha. gewelding verhaal, maar het slaat he-le-maal nergens op. :)

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Verwijderd

Topicstarter
Er zat geen label of andere shit op >:)

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-04 13:58

Dr.Nono

Hello there!

[onzin-mode]
was die cd misschien gemaakt van c4 ? >:)
[/onzin-mode]

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Verwijderd

Nee zoals mij voorgangers al vertelde is dit inderdaad niet mogelijk. Lijkt mij mee een excuus om jouw ervoor op te draaien.
Suc6 ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Nee *ut-rocks is geen terrorist* >:)

Verwijderd

Topicstarter
NOg andere gasten die er op willen reageren |:(

Verwijderd

Ik zou als ik jou was je cd rom terug eisen ;) het is wel zeker dat zijn cd rom speler hem gesloopt heeft :) en niet andersom.

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2025
Natuurlijk kan je cdtje kapot gaan. Zoek maar eens in het forum, ik heb wel eens wat foto's daarvan geplaatst.
Zeker als de cd romspeler de cd slecht kan lezen (goedkoop cdtje) wil hij wel ens te hoog in z'n toeren gaan, en dan kan de cd uit elkaar spatten, en die maakt dan ook je cdromspeler stuk.

Verwijderd

Topicstarter
WIl iedereen ff zijn mening er over zeggen *d >:)

Verwijderd

Topicstarter
FFFFFFFFFFF REPLY-en :r

Verwijderd

grote kwats een cd kan hoogstens er met vole vaart uitkomen zeten maar de cd-rom zal niet sterven

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hmm... Wordt een beetje teveel onzin.

Overigens zijn er nog wel een aantal topics terug te vinden via de search over exploderende cd's (die door de middelpuntvliegende kracht uit elkaar spatten).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.