[idee] Racegame waarbij de coureur kan overlijden

Pagina: 1
Acties:

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
ok, ik geef toe, het klinkt misschien een beetje luguber, maar het lijkt mij eigenlijk wel erg cool als in een racespel de coureur zou kunnen overlijden...

Stel je toch eens voor... na vele uren geraced te hebben krijgt je coureur steeds meer ervaring en kan ie bijvoorbeeld steeds beter starten e.d.

Mocht je dan een keer een gigantische crash krijgen dat je dan echt letsel oploopt of bij extreme gevallen dood gaat.

Ik denk dat dit wel eens een volgende stap kan zijn om het realisme in racegames op te schroeven.

p.s. ik kwam eigenlijk op dit idee naar aanleiding van deze screenshot in een dit topic : [topic=404228/2/25]

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/upload/toca1.jpg

Als je toch ziet hoe deze wagen in elkaar zit, is het toch niet meer dan logisch dat de coureur ook "schade" op heeft gelopen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zie de LoL er niet echt van in moet ik zeggen..
What does that ADD to the game ??

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 14:26 schreef .KeN. het volgende:
Ik zie de LoL er niet echt van in moet ik zeggen..
What does that ADD to the game ??
Je zult gewoon nog precieser moeten rijden en belachelijke inhaalacties die in het echt ook tot een zwaar ongeluk zullen leiden, zul je tot een minimum moeten beperken.

Volgens mij wordt het dan allemaal nog realistischer

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 14:59
je zou maar net sterven voor je laatste race van het seizoen,
loop je net het kampioenschap mis :+

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmmmm.... voor de psx heb ik wel eens van die "vesten" gezien die je kan aandoen en die dual shock hadden (je weetwel, als je tegen de muur aanrijdt ofzo dan gaat het trillen). als je deze nou met zo'n converter van psx naar pc aansluit :)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:08

ko9

Ik zie liever bv. Grand Prix 3 ofzo, maar dan met een echte carriere-mode. Waarbij je dus in een baggerteam begint, en dan kan opwerken naar bijvoorbeeld Ferrari (door verschillende seizoenen heen)

• Crash
Op woensdag 20 maart 2002 14:35 schreef ido het volgende:
hmmmm.... voor de psx heb ik wel eens van die "vesten" gezien die je kan aandoen en die dual shock hadden (je weetwel, als je tegen de muur aanrijdt ofzo dan gaat het trillen). als je deze nou met zo'n converter van psx naar pc aansluit :)
en dan tijdens het racen van je stoel aflazeren :+
hehehe, zekerz wel vet >:)

• efan
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 14:37 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

en dan tijdens het racen van je stoel aflazeren :+
hehehe, zekerz wel vet >:)
dat kan inderdaad ook ja... je hebt voor de psx nl. ook hoezen voor over je stoel met dual shock functie... lijkt me wel gaaf!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het zou wel realistischer zijn ja. :) Dus wie weet komt het eens.
Maar als je kijk naar Carmageddon, daar kan je ook dood gaan. Alleen reincarneerd ie erna wel weer. :(

🌞🍃

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb ooit es een spel gehad waarbij je een computer vragen moest stellen :) Spel heet alfa centauri op de C64, op gegeven moment maakte ik de computer boos en zei ik FUCK YOU , computer : 10 seconds to apologise, dus ik denk krijg de kleren, dus ik wacht. Wist dat malle ding spel van me flop |:(

• Crash
Op woensdag 20 maart 2002 15:04 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ooit es een spel gehad waarbij je een computer vragen moest stellen :) Spel heet alfa centauri op de C64, op gegeven moment maakte ik de computer boos en zei ik FUCK YOU , computer : 10 seconds to apologise, dus ik denk krijg de kleren, dus ik wacht. Wist dat malle ding spel van me flop |:(
whehehe.....LOL :+
is dat serieus :?
wel strakke actie dan, do not mess with me >:)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
LOL :+

niet echt gebeurd hoop ik ?

Zie het al helemaal voor me... Windows-foutmelding... vloeken... nix excuses... FORMAT C:

Verwijderd

LOL! ;) :D :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 20 maart 2002 15:05 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

whehehe.....LOL :+
is dat serieus :?
wel strakke actie dan, do not mess with me >:)
Nee is echt zo, vermoed wel dat het destijds door de warezrelease groep er in gezet is, maar spel was dus echt van me schijf :(

• kamerplant
  • Niet online
:D :D

Alleen wat heeft het met Racegames te maken? :?

🌞🍃

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Dus als ik het goed begrijp: een soort Tamagotchi methode.. je speelt.. neemt risico's.. gaat dood en kan daarna nooit meer spelen??

• Crash
Op woensdag 20 maart 2002 15:11 schreef DataBeest het volgende:

[..]

:D :D

Alleen wat heeft het met Racegames te maken? :?
kweenie, denk dat ie in ut verkeerde topic zat,
of duidelijk wou maken dat het anders 'te echt' wordt ofzow

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Op woensdag 20 maart 2002 15:11 schreef DeX het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: een soort Tamagotchi methode.. je speelt.. neemt risico's.. gaat dood en kan daarna nooit meer spelen??
OPnieuw beginnen dus :P

Lang leve de save games ;)

...

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
nooit meer is misschien iets te erg, maar dat je dan bijvoorbeeld een nieuwe coureur moet kiezen alleen heb je keuze uit coureurs met minder ervaring

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Wel als je weer een nieuw game doet..

• kamerplant
  • Niet online
Die Tamagotchi was ook vel gewoon geluk, en hij gaat zowiezo dood. :(
Dit is gewoon meer hoe jezelf speelt. En natuurlijk dan niet, als zoiets komt, dat je gelijk dood bent na een simpel botsinkje.

🌞🍃

• buzz
  • Laatst online: 30-01 09:35
Uhm het gaat er niet om dat de speler dood gaat hoor.... of wel? >:)

Verwijderd

Ik heb gelezen in ik dacht de PC gameplay dat in mafia het wel zo zal zijn dat als je botst dat je dan een letsel oploopt, en je medepasagiers ook 8-) dus nog even wachten he.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

Fuelke

Forza Ferrari

Op woensdag 20 maart 2002 16:14 schreef tweakitup het volgende:
Ik heb gelezen in ik dacht de PC gameplay dat in mafia het wel zo zal zijn dat als je botst dat je dan een letsel oploopt, en je medepasagiers ook 8-) dus nog even wachten he.
Nou kijk, in dit type games zou het wel nut hebben natuurlijk. * Fuelke heeft dat ook gelezen :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 09:23
Op woensdag 20 maart 2002 16:14 schreef tweakitup het volgende:
maar een gedeelte van het mafia spel is rijden met een wagen, groot gedeelte is ook lopen enzow

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Als het spel een echte sim is dan zou het zo moeten zijn dat jij na een lange tijd racen beter gaat starten en rijden, en niet omdat de computer je door de opgebouwde ervaring betere starts gaat geven.

Heusinkveld Engineering

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op donderdag 21 maart 2002 02:10 schreef Lister_Storm het volgende:
Als het spel een echte sim is dan zou het zo moeten zijn dat jij na een lange tijd racen beter gaat starten en rijden, en niet omdat de computer je door de opgebouwde ervaring betere starts gaat geven.
lol ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1