Toon posts:

Breedband in Utreg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het kaashema netwerk in Utreg?
Ik weet dat het in Delft vrij brakjes is, nu zit ik te twijfelen tussen ADSL (beetje hoge instapkosten) en Wanadoo (stabiel? of ruk?). Iemand die de ultieme oplossing heeft?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Utrecht heeft als snelste kabelverbinding het Wanadoo Cable Premium pakket, wat net zo snel zou moeten zijn als ADSL Basic (512/128). Wil je sneller, dan zul je een ADSL abonnement moeten nemen.

In Utrecht zijn vrijwel alle aanbieders beschikbaar.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 14:37 schreef maartena het volgende:
Utrecht heeft als snelste kabelverbinding het Wanadoo Cable Premium pakket, wat net zo snel zou moeten zijn als ADSL Basic (512/128). Wil je sneller, dan zul je een ADSL abonnement moeten nemen.

In Utrecht zijn vrijwel alle aanbieders beschikbaar.
Ik zou niet voor kabel gaan :)

ZE hebben daar namelijk ook Glasvezel liggen 8-)

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:42
Wat ik bij vrienden gezien heb is dat ze in utrecht een andere opvatting van broadband hebben dan de rest van nederland (met kabel dan)

Send encrypted messages - Freelance Drupal Developer

Verwijderd

Topicstarter
Een ander idee, hmm... ;)

Het gaat me niet om superverbindingen, meer of mensen veel trouble hebben in Utreg met hun ADSL/kabel-verbinding. Veel uitval? Onstabiele verbinding? Dat soort dingen.

Onder het motto "een goed begin, juist swa..." :)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:44

Sabbi

je denkt aan mij.

Misschien moet je in Delft gaan wonen, dan kan je van het snelle universiteitsnet gebruiken 8-)

Verwijderd

Er is nogal een verschil tussen de oude casema kabelmodem verbindingen en de nieuwe wanadoo broadband premium. De oude variant zit ongeveer rond de snelheid van een 28k8 modem en de nieuwe variant haalt hier meestal echt de 512kbit/sec. En het afgelopen half jaar heb ik ongeveer 2 of 3 uur downtime gehad. Dat valt wel mee, toch ?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 21:47
ga voor adsl als je kwaliteit wil EN een goede helpdesk (just in case) vooral in combinatie met Planet Internet

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

ik heb een tijdje kaashema kabel interslet gehad an dat was huilen. Soms piekt de snelheid even, maar valt dan meteen weer weg. Ik surfte gewoon met mijn 56 K modem want die reageerde een stuk sneller. Kabel gebruikte ik alleen om grote bestanden te downen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik kaashema had voordat ze gingen doceren (basic en premium). Wellicht is door de docering de kwaliteit beter geworden???
Ik woon nu in delft en gebruik ADSL *D

Verwijderd

de kwaliteit is zeer zeker beter geworden. het is gewoon eigenlijk een heel ander product. denk ook dat ze daarom van de naam casema afwillen en de naam wanadoo gebruiken :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik weet niet waar je in utrecht woont, maar in lombok willen ze een glasvezelnetwerk aan gaan leggen. :)

Lang leve de troetelwijk van Utrecht, zegmaar *D.

PS, trueDSL (en ook tweakDSL dus) is leverbaar in grote delen van Utrecht (onder andere waar ik woon). Dat is dus het netwerk van BByond of BBnet (weet nooit welke :P).

kijk op adslmetacrawler welke je allemaal kan krijgen op jouw postcodegebied. Ik kan in mijn huis in ieder geval elk soort internet krijgen wat ik wil :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1