QuickOnline ?

Pagina: 1
Acties:

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Een flatstream provider ...
Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderd

yupz, ikke :) werkt perfect hoor :) altijd max. bandbreedte met isdn en in 1 keer inbellen :)

btw toch niet serum van seti@nl. he?? ;)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Ben er ook naar aan't kijken, vanaf vandaag ook isdn thuis. Schijnt echt heel goed te zijn, alleen duur (rond F85,- per maand)

Denk dat ik het maar doe, beter als superweb!

PS. Serum, hoe gaatie nou pikomhoog??:) Nog steeds geen Volvo 340 gekocht??;) (You know what I'm talking about, right?:))

Motor-Forum.nl

• K-2SO
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 12:05 schreef Duderuud het volgende:
Ben er ook naar aan't kijken, vanaf vandaag ook isdn thuis. Schijnt echt heel goed te zijn, alleen duur (rond F85,- per maand)

Denk dat ik het maar doe, beter als superweb!

PS. Serum, hoe gaatie nou pikomhoog??:) Nog steeds geen Volvo 340 gekocht??;) (You know what I'm talking about, right?:))[/quote]Hmmmz, nee he ? Dat ik jou nog een keer tegen moet komen zeg.
Ennuh, ik blijf bij de enige echte VW Golf. :)

• K-2SO
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 11:53 schreef achappey het volgende:btw toch niet serum van seti@nl. he?? ;)[/quote]Zeker wel :)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
toen de eerste dag dat ze online gingen werd er een topic gestart -+ 90 reacties lees die eens door zou ik zeggen (via searsch)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
ze hebben een limiet van 4 uur per dag

Verwijderd

xx: waarom zit ik dan zo'n 6 uur online zonder klachten?

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
maverick daar weet ik anders niks van?!!!!!
ligt eraan ze zeggen zelf een poort verhouding van 1 op 4, nou dat zou dus beteken dat je 6 uur perdag online mag, nou als je op school zit en een beetje social leven heb + een baantje haal je dit niet elke dag dus gemideld kom ik op 5 uur per/d ( in het weekend zit ik wel lekker lang : ) ) maar dat mag dan ook wel want ze zijn niet echtt goedkoop... maar wel goed 8-)
Pagina: 1