Verwijderd
yupz, ikke
werkt perfect hoor
altijd max. bandbreedte met isdn en in 1 keer inbellen
btw toch niet serum van seti@nl. he??
btw toch niet serum van seti@nl. he??
Ben er ook naar aan't kijken, vanaf vandaag ook isdn thuis. Schijnt echt heel goed te zijn, alleen duur (rond F85,- per maand)
Denk dat ik het maar doe, beter als superweb!
PS. Serum, hoe gaatie nou pikomhoog??
Nog steeds geen Volvo 340 gekocht??
(You know what I'm talking about, right?
)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 12:05 schreef Duderuud het volgende:
Ben er ook naar aan't kijken, vanaf vandaag ook isdn thuis. Schijnt echt heel goed te zijn, alleen duur (rond F85,- per maand)
Nog steeds geen Volvo 340 gekocht??
(You know what I'm talking about, right?
)[/quote]Hmmmz, nee he ? Dat ik jou nog een keer tegen moet komen zeg.
Ennuh, ik blijf bij de enige echte VW Golf.
Ennuh, ik blijf bij de enige echte VW Golf.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 11:53 schreef achappey het volgende:btw toch niet serum van seti@nl. he?? ;)[/quote]Zeker wel
toen de eerste dag dat ze online gingen werd er een topic gestart -+ 90 reacties lees die eens door zou ik zeggen (via searsch)
ze hebben een limiet van 4 uur per dag
maverick daar weet ik anders niks van?!!!!!
ligt eraan ze zeggen zelf een poort verhouding van 1 op 4, nou dat zou dus beteken dat je 6 uur perdag online mag, nou als je op school zit en een beetje social leven heb + een baantje haal je dit niet elke dag dus gemideld kom ik op 5 uur per/d ( in het weekend zit ik wel lekker lang : ) ) maar dat mag dan ook wel want ze zijn niet echtt goedkoop... maar wel goed
ligt eraan ze zeggen zelf een poort verhouding van 1 op 4, nou dat zou dus beteken dat je 6 uur perdag online mag, nou als je op school zit en een beetje social leven heb + een baantje haal je dit niet elke dag dus gemideld kom ik op 5 uur per/d ( in het weekend zit ik wel lekker lang : ) ) maar dat mag dan ook wel want ze zijn niet echtt goedkoop... maar wel goed
Pagina: 1