[Nummermelders] Meerdere parallel op één lijn...

Pagina: 1
Acties:

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 16:24
Op een analoge lijn:

Kan ik meerdere nummermelders (een stuk of 4) parallel op mijn telefoonlijn aansluiten?

Zodat ik op meerdere locaties door het huis kan zien wie er belt?

En is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe zo'n systeem precies werkt? Worden er tonen verzonden _voordat_ de telefoon overgaat die dan worden ontcijferd door de nummermelder?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
volgens mij moet dat gewoon werken...

Want het signaal wordt volgens mij gewoon doorgestuurd..

• MLS
Ik heb nog wat achtergrondinfo gevonden. Kan iemand bevestigen dat het in Nederland bij KPN ook op deze manier gebeurt?
http://www.howstuffworks.com/framed.htm?parent=question409.htm&url=http://www.testmark.com/develop/tml_callerid_cnt.html

Verder is het misschien handig te zeggen dat ik ook ADSL heb, maar ik neem aan dat dat geen probleem is, omdat de nummermelder pas na de splitter komt en de huiscentrale.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 20 maart 2002 15:34 schreef MLS het volgende:
Verder is het misschien handig te zeggen dat ik ook ADSL heb, maar ik neem aan dat dat geen probleem is, omdat de nummermelder pas na de splitter komt en de huiscentrale.
Dat mag zo ver ik weet geen probleem opleveren

maare tipje

koop er 2 (niet tegelijk) en werkt het niet zeg dat hij voor een verjaardag was en dat hij dubbel is 8-)

• MLS
>:) Haha, geweldig idee :7

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Zo'n centrale kan het signaal tegenhouden. Dus misschien werkt een enkele nummermelder al niet na de centrale.

Nu ik er over na denk ben ik nog niet tegengekomen dat een analoge centrale geschikt moet zijn voor nummerweergave.

Murphy was an optimist

• MLS
De huiscentrale hier is op één poort geschikt voor nummerweergave. Die lijn ga ik doorzetten naar de andere locaties in het huis toe alleen voor de nummerweergave.
Pagina: 1