Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
ja zag hem net zelf terug **sorry** maar wordt HK nie meegenomen in de search dan?
en oja mag geen slotje zeggen maar lijkt me duidelijk he
en oja mag geen slotje zeggen maar lijkt me duidelijk he
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Op je naam klikken = geen general chatOp woensdag 20 maart 2002 13:56 schreef orkaan het volgende:
ja zag hem net zelf terug **sorry** maar wordt HK nie meegenomen in de search dan?
& search wordt 's nachts pas geupdate
aha dus het KAN zijn dat ik een topic open ergens en dat een ander dezelfde vraag daarna weer stelt, afgeblaft wordt (ok werd) met UTS terwijl die er nog niet instaat hehe. Die onthoud ik ff....
overigens is het ikvinddatjeditzelfwelopkanzoekengehalte in NOS wel weer hoog... helft van de vragen heb ik kriebel onder mijn RTFM en UTS knopjes
overigens is het ikvinddatjeditzelfwelopkanzoekengehalte in NOS wel weer hoog... helft van de vragen heb ik kriebel onder mijn RTFM en UTS knopjes

Ik roep lekker zelf slotje
(vast niet erg).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.