compaq wl 210

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
hoi,

Aangezien ik straks een laptop ga kopen, wil ik weten of de compaq wl210 een goede oplossing biedt voor een draadloos netwerk? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zou namelijk vlakboven m'n huidige pc (vrij dikke muur ertussen met totale afstand van zo'n 20 meter denk ik) zo internet willen aftappen als ik boven met m'n laptop ben...

De prijs bedraagt zo'n € 235, heb ik dan alles voor m'n netwerk?
Hier is de link: http://www.compaq.be/main/frameset.asp?reference=50-01.03-01.94-01&lang=nl&sess=269125141&start_id=216709-021

System Specs!

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Ja en Nee.

degene die jij noemt is een pc sleeve + kaart, ideaal dus voor een desktop. Jij moet daarintegen alleen de kaart hebben....waarschijnlijk heb je de vraag net te vaag gesteld.

Antwoord: Ja deze kaarten zijn ideaal voor de gebruiker.
Grote kans dat iedereen ze heeft. Immers de orginele maker van deze kaarten is Agare (Lucent Technologies), ze worden onder verschillende merknamen verkocht, orionoco, Avaya, dell , compaq, toshiba, wavelan.... etc

De kaart heeft veel uitbreidingsmogelijkheden voor o.a. extra antenna's

Wat nu te doen? Lekker gaan shoppen voor de goedkoopste...
suc6

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Nu was ik eens aan het rondzien, moet ik eigenlijk niet een draadloos pcmcia kaartje + de wl 210 hebben?

System Specs!