Tijdens On-line Unreal Tournament ineens 80 % packet loss. Verbinding verbroken. Krijg nu fout 691, zowel bij verbinden met ADSL als ISDN en onder Win XP en Win 98. Verbind nu via Gamepoint account. Op planet site staat nix. Iemand een id?
Merkte net ook dat planet mxstream totaal de mist in ging (time-out, ping tijden van 1800) maar nu werkt ie weer
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
Dat klopt idd, ik moest de server al rebooten omdat het I-net het niet meer deed [vanwege een storing blijkt nu] eenmaal opgestart kon ik niet inloggen. Gelukkig werkt alles weer, en het gaat echt heel snel.
Ook Planet hier, even de site in de gaten houden. Misschien vermelden ze nog wat er mis was.
Ook Planet hier, even de site in de gaten houden. Misschien vermelden ze nog wat er mis was.
Verwijderd
Info op de site:
Storing 1 is zeker toeval20-03-2002 13:49 uur. Servicelijn slecht bereikbaar
Als gevolg van een technische storing is de bereikbaarheid van onze Servicelijn minimaal. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u later terug te bellen. De storing is inmiddels aangemeld en wij verwachten binnen korte tijd weer volledig bereikbaar te zijn. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen". Voor diverse veelgestelde vragen en de antwoorden en voor uitgebreide technische informatie kunt u ook terecht op onze homepagina, bij de rubriek 'klantenservice'.
20-03-2002 13:46 uur. Landelijk storing ADSL
Als gevolg van een storing kunt u op dit moment niet bij ons inloggen via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".
nou, bij mij issie nog zo dood als een pier....

Gaan ze me nou ook de verbruikte telefoon tikken terug betalen
NIET DUS!
Gaan ze me nou ook de verbruikte telefoon tikken terug betalen
NIET DUS!
hehe ik ben nog online, maar alleen enkele site werken nog, zoals deze
en planet.nl
Verwijderd
Hmm.. de afgelopen week had ik ook steeds dat internet was uitgevallen, steeds maar de server rebooten enzo
Verwijderd
Vaag zeg, het ging op een gegeven moment weer super traag. Bij mordax was mijn downstream maar 8 KB/s. Server weer uitgedaan, vervolgens de pc aangedaan en toen kon ik weer niet inloggen. Na 5x proberen kwam ik er ineens wel op. De snelheid is nog steeds niet 100%.
Edit:
Ik heb nu 27 KB/s @Mordax
Edit:
Ik heb nu 27 KB/s @Mordax
Het is niet alleen PI... XS4ALL heb ik zelf en het is vandaag (en gisteren) gewoon zwaar bagger. 13k down op mordax en 2k up
Ow well. We weten dat het zuigt
idd weer dood hier...laatste router die ik kan bereiken is:
iawxsrt-pbw-bb05b.wxs.nl
iawxsrt-pbw-bb05b.wxs.nl
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Damn hij doet het nu weer ik kan inloggen, maar wat een bagger snelheid, dit is toch adsl geen kabel(lijkt wel chello)
.
Verwijderd
Hier lijkt het nu goed te gaan, upload en download is weer op normale snelheid. 15 min geleden had ik nog een upload van maar 2 KB/s, nu zit ik weer op 7 KB/s.Op woensdag 20 maart 2002 17:56 schreef Rick164 het volgende:
Damn hij doet het nu weer ik kan inloggen, maar wat een bagger snelheid, dit is toch adsl geen kabel(lijkt wel chello).
Pagina's laden ook weer snel, hopen dat de storing nu is opgelost.
Ja hopelijk is het opgelost, mordax.nl geeft nu 47 kb/s hoort 56 kb/s te zijn maar ja.
Neem Chello, goeie snelheid, goeie service, prefecte helpdesk: als je wat hebt, bel er heen en je wordt direct geholpen, voor de rest prima ISP
NOT!!!
NOT!!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kan een keertje gebeuren. Gelukkig was het maar kort iit de vorige keer.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
Absoluut, ik kan mij trouwens geen storing herinneren waarbij het internet er helemaal uitlag/of traag was. Meestal heb je te maken dat je niet kan inbellen, echter als je een server hebt dan staat je verbinding constant open.Op woensdag 20 maart 2002 22:41 schreef Fisico het volgende:
Kan een keertje gebeuren. Gelukkig was het maar kort iit de vorige keer.
Edit:
Ik kan mij toch wel een [grote] storing herinneren, [topic=234250/1/25]
Voor de rest toppie !
Je kan natuurlijk ook je modem tweaken, hoeft je servercomp niet constant aan te staanOp woensdag 20 maart 2002 23:11 schreef Garfield het volgende:
[..]
echter als je een server hebt dan staat je verbinding constant open.
[..]
Het is voor mij heel lang geleden dat ik een storing heb meegemaakt, en zo ook deze heb ik nie meegemaakt. Toen ik thuis was, was hij alweer voorbij
De laatste storing die ik me kan herinneren bij PI was een keer 's nachts, en dan lig ik natuurlijk netjes op bed
De laatste storing die ik me kan herinneren bij PI was een keer 's nachts, en dan lig ik natuurlijk netjes op bed
Pagina: 1