Toon posts:

DAoC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(first of all ik ben een complete MMORPG-noob)

Ik ben van plan dit spel te spelen en nu hoorde ik dat je maandelijks moet betalen met een credit card. Maar ik heb er geen, mijn ouders hebben er geen, zijn er dan nog andere mogelijkheden?

Ze kunnen het geld toch gewoon van onze rekening afschrijven en dat moet dan toch voldoende zijn? of werkt dat niet? graag wat ervaringen hiermee.

(ben een complete MMORPG-noob;))

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Ik ga het spel nu halen maar als ik niet eens kan betalen? :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ten eerste geef je wel een erg snelle kick... :{
En ten tweede, wat is het URL van de site? Wat betekend DAoC? enzo...

En misschien kun je beter even de makers mailen, en vragen of het niet anders kan omdat je geen CC hebt. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik gaf die kick, omdat ik gelijk ging halen, maar ja het betalen is opgelost, alleen ik ben net langs dixons/v&d/bartsmit/freerecordshop etc etc gegaan en niemand had em :(

zal ik wel via internet moeten bestellen ofzo.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 15:14 schreef MrPiccolo het volgende:
Ja ik gaf die kick, omdat ik gelijk ging halen, maar ja het betalen is opgelost, alleen ik ben net langs dixons/v&d/bartsmit/freerecordshop etc etc gegaan en niemand had em :(

zal ik wel via internet moeten bestellen ofzo.
Hoe heb je het dan opgelost? :?

🌞🍃

Verwijderd

zijn er ook al gratiz (uo style) servers :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:09
DAoC = Dark Age of Camelot

En waarschijnlijk heeft hij ergens een credit card weten te regelen ;)

There is no magic.

Verwijderd

[topic=443529/1/150]
MrPiccolo: gratis en d/l-baar vanaf het net ;)

DAoC heb ik zien liggen bij FRS in Eindhoven; Overigens ook maar 1 exemplaar...

Verwijderd

Kijk uit met Daoc bestellen. Er is namelijk een US versie en er komt (is misschien al uit?) een Europese versie. Het probleem is dat je met de US versie niet op de Europese servers schijnt te kunnen spelen en vice versa.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 15:20 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Hoe heb je het dan opgelost? :?
Ik stuur het geld naar iemand die ik ken en dus betrouwbaar is en hij betaalt het dan, het is iig opgelost.

En tja hoe krijg ik het.. by dynabite kan ik het bestellen, maar ik ga eerst nog ff naar rotterdam rijden om te kijken of ze het daar nog in de winkel hebben.

Verwijderd

Hmm in Rotterdam zal je hem zeker weten kunnen halen. Probeer de Free Record ff in het centrum, die heeft vaak wel zulk soort spellen.

1 ding moet je op letten, er moet op de dvd hoes WANADO (is de uitgever van EU versie). Dat is namelijk de Europese versie.
Pagina: 1