wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Onzin
Op mijn p166 met 32 mb liep het altijd feilloos, dus hoogstwaarschijnlijk werk het ook wel op een p133.
Een VCD is (maar) mpeg2 codering en vraagt daardoor niet zoveel van je processor itt divx of mpeg4
Op mijn p166 met 32 mb liep het altijd feilloos, dus hoogstwaarschijnlijk werk het ook wel op een p133.
Een VCD is (maar) mpeg2 codering en vraagt daardoor niet zoveel van je processor itt divx of mpeg4
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
VCD = mpeg1Op woensdag 20 maart 2002 13:21 schreef cornelisprul het volgende:
mpeg2 (SVCD bijvoorbeeld, en DVD) heeft wél iets meer nodig als als een p166.
Verwijderd
Of je koopt er een Hollywood+ kaartje in. Zijn 2e hands ook niet al te duur meer. Kun je ook mpeg2 afspelen.
Verwijderd
Op woensdag 20 maart 2002 13:21 schreef cornelisprul het volgende:
Onzin
Maar m'n ouders hebben een oude p200 en daar gaat die meuk cd van Davilex cursus WindowsMe filmpies zelfs al niet vloeien, die zijn mpg en 1/4 van het scherm
Verwijderd
Ik vond dit:
Recommanded System: Pentium 100 or up, 8MB Ram, 4x CD Rom or up.
lijkt me wel kloppen!
lijkt me wel kloppen!
Dat filmpje is met behulp van WMV gecodeerd dus zeker GEEN mpeg. MPEG1 draaid al perfect op een Pentium 75 met een 2 mb videokaartje. Tenminste de bak die ik hier heb staanOp woensdag 20 maart 2002 13:50 schreef Flipke het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet. Sorry.
Maar m'n ouders hebben een oude p200 en daar gaat die meuk cd van Davilex cursus WindowsMe filmpies zelfs al niet vloeien, die zijn mpg en 1/4 van het scherm
vcd is toch een dvd backup??
en die moet je ook met een dvd progje afspelen of zit ik er nu vreselijk naast??
ik ken namelijk een gozer en die heeft een p3 450 met 128mb intern en een 6/32 speed dvd en die kan niet zonder schokken een vcd afspelen
terwijl die zelfde bij mij zonder een enkel probleem op mijn mobile celeron700 128mb intern met 8/24 dvd speler draait
hij gebruikt ook het zelfde dvd programma
en we draaien allebei winxp
wat zou de oplossing kunne zijn??
en die moet je ook met een dvd progje afspelen of zit ik er nu vreselijk naast??
ik ken namelijk een gozer en die heeft een p3 450 met 128mb intern en een 6/32 speed dvd en die kan niet zonder schokken een vcd afspelen
terwijl die zelfde bij mij zonder een enkel probleem op mijn mobile celeron700 128mb intern met 8/24 dvd speler draait
waar als ik vragen magOp woensdag 20 maart 2002 13:53 schreef RoPS het volgende:
Ik vond dit:
lijkt me wel kloppen!
VCD is gewoon een standaard van Philips van de oude CD-I speler om films op te slaan. Dit werkte met de mpeg1 codec. Het is inderdaad mogelijk om een dvd naar dit formaat te rippen maar heeft echter compleet niks te maken met dvd. Dat een persoon met zo'n systeem geen video cd's kan afspelen komt waarschijnlijk door zijn manier van configureren of je haalt nu divx met vcd door de war.Op woensdag 20 maart 2002 14:06 schreef y2kbug het volgende:
vcd is toch een dvd backup??
[edit]
Nog een kleine toevoeging om wat verwarringen uit de wereld te verhelpen: Het videobestand van een video cd eindigd op .dat en niet op mpg of avi. Als je een vcd wil maken heb je echter wel een mpg bestand nodig.
Verwijderd
http://www.vcd1.com/hardware.htmOp woensdag 20 maart 2002 14:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waar als ik vragen mag
maare... kwam er pas later achter dat het een of andere asian sex club is die VCD's uitbrengt... (wat je allemaal niet op google tegenkomt...)
Lijkt me wel een betrouwbare bron
het doet het
dus idd p100 met 8 mb ram...
paar hij heeft wel dan moeite... hij geeft vol beeld niet echt lekker weer
paar hij heeft wel dan moeite... hij geeft vol beeld niet echt lekker weer
Pagina: 1