Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
in een fotowinkel hebben ze mij een hard-case afgeraden ivm met de schokken die deze case niet opvangt. ik heb voor mijn IXUS 300 een softcase (kleinste die er was, met een extra vakje voor m'n extra accu en CF-kaart)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Verwijderd
heb gewoon een katoenen zakje bij een brillenzaak gehaald. Tis mij alleen te doen om krassen en stof te voorkomen. Zo'n case zorgt ervoor dat het moeilijker is om hem in je zak mee te nemen
Ik heb ook een softcase voor mn 300.
Als je een beetje een goede neemt dan heeft ie een redelijk dikke schuimlaag en die beschermt het dure huidje van je kem wel goed
Als je een beetje een goede neemt dan heeft ie een redelijk dikke schuimlaag en die beschermt het dure huidje van je kem wel goed
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve