vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
kick
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
kan het zijn dat allebei de printerpoorten van de PC's waar de printer het niet goed op doet een andere instelling moeten hebben ofzo? Of blaat ik nu maar wat en heeft dat er nix mee te maken?
ik kick nog maar eens
Verwijderd
Als je met de Epson Helpdesk had gebeld hadden we je kunnen vertellen dat het WAARSCHIJNLIJK toch door het BIOS komt.Op dinsdag 16 april 2002 14:45 schreef St@m het volgende:
ik kick nog maar eens
Bios moet staan op 1. SPP
2. Standaard of default of zo iets
3. Bi-directioneel.
Proberen dus in die volgorde of je meer succes hebt.
contact met de helpdesk is er zeker wel geweest hoor, maar die lui hebben alleen maar zitten blaaten over dat de kabel niet goed was, en idd ook over de BIOS, maar dat heeft allemaal nix mogen baten, ze hebben toen de prnter gereset enz enz, maar aan het eind van het liedje is de situatie nog steeds zo zoals ie is.
Verwijderd
Dan zit het hem waarschijnlijk in je LPT1 poort. Staat daar in apparaat beheer Epson printer poort?Op woensdag 17 april 2002 09:50 schreef St@m het volgende:
contact met de helpdesk is er zeker wel geweest hoor, maar die lui hebben alleen maar zitten blaaten over dat de kabel niet goed was, en idd ook over de BIOS, maar dat heeft allemaal nix mogen baten, ze hebben toen de prnter gereset enz enz, maar aan het eind van het liedje is de situatie nog steeds zo zoals ie is.
Pagina: 1