Eyz... ik heb een logitech mousemanwheel optical. ik heb het volgende probleem: als ik de muis snel beweeg. Dus zeg maar 1 kant snel op, dan gaat de muisaanwijzer naar de zijkant van het beeld, maar ook gelijk weer de andere kant op. Dit is een raar probleem wat er storen is met gamen. Want als ik dan snel opzij kijk dan kijktie weer de kant op waar ik eerst naar keek. Ik heb dit probleem ook windows. Kheb nu win98. Maar in winxp had ik hetzelfde probleem. Ik heb met EN zonder drivers geprobeerd, maar het probleem blijft. Wie weet een oplossing of is het probleem een logitech probleem en moet ik opschieten met het kopen van een Microsoft muis
?
Verwijderd
Misschien moet je de report rate verhogen? Als het niet bij de standaard instellingen kan, zijn er wel proggies voor
Verwijderd
ja usb is sneller en kan ook meer stroom leveren...Op woensdag 20 maart 2002 13:12 schreef MaxKeyner het volgende:
op usb uiteraard... toch betere performance?
Wen er maar aan, want dit is normaal.
Bij snelle bewegingen (gamen) raakt de wijzer ff in de stress omdat de censor de snelheid niet aankan.
Je kan het probleem redelijk beperken door de muis snelheid in de Mouseware te verhogen met eventueel acceleratie aan.
De nieuwe Logitech's(dual optical) hebben dit probleem niet.
Bij snelle bewegingen (gamen) raakt de wijzer ff in de stress omdat de censor de snelheid niet aankan.
Je kan het probleem redelijk beperken door de muis snelheid in de Mouseware te verhogen met eventueel acceleratie aan.
zal best.. maar mijn sensitivity moet wel laag zijn want dat aimed nu eenmaal beter
Spijt me voor je maar hij heeft gelijk.Op woensdag 20 maart 2002 13:58 schreef Redje het volgende:
Ik had er ook een maar die heb ik snel weer teruggebracht en een dual optical gekocht, die werkt wel zoals ik wil.
nja ik heb hem al een tijdje en het was een kadootje.. dus geef ik hem maar aan me pa en dan koop ik zelf wel een nieuwe. Maarja zit niet erg in de slappe was dus dat duurt nog een maandje (dan is het laurus salaris er weer
). Kweet alleen nog niet of ik die dualoptical koop of die microsoft.
als je de dual optical net koopt flipt ie nog niet , maar na 1 maandje word ie al slechter (ervaring) , ik heb nu ms intilli explorer 3.0 en die flipt helemaal niet (mag ook wel voor die prijs)Op woensdag 20 maart 2002 13:58 schreef Redje het volgende:
hallo
Sja das raar ik hem de mijne al 4 a 5 maanden en werkt nog perfectOp woensdag 20 maart 2002 21:04 schreef NaLiN het volgende:
[..]
als je de dual optical net koopt flipt ie nog niet , maar na 1 maandje word ie al slechter (ervaring) , ik heb nu ms intilli explorer 3.0 en die flipt helemaal niet (mag ook wel voor die prijs)
ga maar es CS met sensitivity 2 spelen. dan merk je wel wat ik bedoel
tja daarom zijn de nieuwe muizen van Logitech nu eenmaal met 2 optische censoren, ik heb er op het werk ook 1tje een blauwe met zo'n lichtje en die bibbertje continue. en is schichtig.
Verwijderd
Als je een muis matje heb moet je die weg halen.. *dOp woensdag 20 maart 2002 11:54 schreef MaxKeyner het volgende:
Eyz... ik heb een logitech mousemanwheel optical. ik heb het volgende probleem: als ik de muis snel beweeg. Dus zeg maar 1 kant snel op, dan gaat de muisaanwijzer naar de zijkant van het beeld, maar ook gelijk weer de andere kant op. Dit is een raar probleem wat er storen is met gamen. Want als ik dan snel opzij kijk dan kijktie weer de kant op waar ik eerst naar keek. Ik heb dit probleem ook windows. Kheb nu win98. Maar in winxp had ik hetzelfde probleem. Ik heb met EN zonder drivers geprobeerd, maar het probleem blijft. Wie weet een oplossing of is het probleem een logitech probleem en moet ik opschieten met het kopen van een Microsoft muis?
ik heb al 4 verschillende textures muismatten geprobeerd... Wit, bruin, geel/rood, rood...
Pagina: 1