Toon posts:

waar "21" sony of andere beeldschermen kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al op pricewatch en zo gekeken. Maar de meeste winkels zijn alleen online shops. Ik kan geen gewone winkels vinden waar ik deze beeldschermen ook echt kan bezichtigen. Weet iemand misschien een winkel in Noord holland voor "21" of "22" beeldschermen? Wel het liefst ook met sony beeldschemen.

Verwijderd

:)

Ik heb er een te koop, Nec Multisync 1150 prachtig ding 21 inch max. res. 1600 bij 1200 op 85 hz

Mag weg voor 700,-

Verwijderd

de meeste pc winkels in N-H hebben er vast wel eentje liggen, en anders willen ze hem wel voor je bestellen eventueel, probeer pc top in Hoorn eens?
trouwens een van de winkels met 21 inch monitoren is Mycom, zit o.a. in amsterdam, en haal je zo uit de pricewatch

Verwijderd

Gewoon op de volgende PC-DUMP dag kijken. Ik heb daar een mooie Dell 1626HT 21 " gekocht voor 225 Euro. Pellets vol daarvan hadden ze ..
;)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ik zou zeker bij Sony city gaan kijken dan. Dat zit in Badhoevendorp. Check de site maar. Daar hebben ze alle sony shit die je maar kan vinden.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 11:51 schreef no het volgende:
Hallo,

Ik heb al op pricewatch en zo gekeken. Maar de meeste winkels zijn alleen online shops. Ik kan geen gewone winkels vinden waar ik deze beeldschermen ook echt kan bezichtigen. Weet iemand misschien een winkel in Noord holland voor "21" of "22" beeldschermen? Wel het liefst ook met sony beeldschemen.
Is er geen Kinorama in de buurt? Daar hebben ze 21 inch Dell monitoren met Sony Trinitonbeeldbuis(volkomen vlak) voor 539 Euro(Dell P1110).(http://www.kinorama.nl/html/kinorama.cgi?Monitoren,1)
Pagina: 1