Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS bericht bij email

Pagina: 1
Acties:

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 20:19
Ik vroeg me af of er een service bestaat waarbij je via je SMS bericht krijgt dat je email hebt. Daar ben ik naar op zoek. Of een proggie dat ik kan uitvoeren zodat als mijn outlook email binnen haalt (staat altijd aan) hij een proggie kan draaien, wat mij een smsje stuurt.

Kortom ik wil een smsje als ik email heb, hoe doe ik da?!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

http://www.gin.nl/nl/main.asp?begin

en er zijn er veel meer...

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 21:30
Je zoekactie naar 'email sms' leverde 266 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Search Dacht ik is mij ook gelukt

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 20:19
Ja dat is allemaal leuk enzo, maar denk je echt dat ik daarvoor wil betalen? nee ik wil een gratis SMS email notification programma/service

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
me too! :)

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

vooghel

Cunning linguist

Is Genie geen oplossing voor je? Zorg dat je mail door Genie wordt opgehaald, en je krijgt een sms'je als er een bericht is.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 15:17 schreef vooghel het volgende:
Is Genie geen oplossing voor je? Zorg dat je mail door Genie wordt opgehaald, en je krijgt een sms'je als er een bericht is.
Klopt, dat deed ik eerst ook.
Maar na een tijdje werkte het echt heel brak. Als ik een mail kreeg, duurde het een hele tijd voordat ik SMS kreeg en dan kreeg ik een paar uur later ineen keer allemaal SMSsen achter elkaar. :r

🌞🍃

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij mij werkt Genie perfect. Ik laat mijn mail van Tiscali doorsturen naar mijn Genie-adres. Het smsje is er altijd eerder dan de mail in Outlook. Af en toe haal ik de Genie-mailbox leeg, maar verder gebruik ik hem niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Als je een abonnement bij KPN hebt is easymail ook een oplossing, werkt ook vrij goed.
Pagina: 1