http://www.xbmcfreak.nl/
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Is dat niet copyrighted enzo?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
uiteraard...Op woensdag 20 maart 2002 11:31 schreef mithalph het volgende:
Is dat niet copyrighted enzo?
Zijn er ook grotere versies beschikbaar. Deze is 1024x768 zo te zien. Thx anyway
http://www.xbmcfreak.nl/
Maarrr ... mag het dan gepost worden op GoT? Niet toch?Op woensdag 20 maart 2002 11:32 schreef chem het volgende:
[..]
uiteraard...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hallo!! Hoeveel backgrounds van modellen e.d. zijn er inmiddels wel niet op GoT gepost?? Hele topics vol.. en dan zou zo'n background opeens niet meer mogen???Op woensdag 20 maart 2002 11:44 schreef mithalph het volgende:
[..]
Maarrr ... mag het dan gepost worden op GoT? Niet toch?
Nah..
Da's ook zoOp woensdag 20 maart 2002 11:45 schreef Martin Sturm het volgende:
[..]
Hallo!! Hoeveel backgrounds van modellen e.d. zijn er inmiddels wel niet op GoT gepost?? Hele topics vol.. en dan zou zo'n background opeens niet meer mogen???
Nah..
'k Vroeg 't me alleen af, je weet maar nooit met Apple he
ze komen me maar halenOp woensdag 20 maart 2002 11:47 schreef mithalph het volgende:
[..]
Da's ook zo
'k Vroeg 't me alleen af, je weet maar nooit met Apple he
een kale desktop file posten is natuurlijk wat 'vervelender' dan een screendump - maar in feite maakt het weinig uit. En sinds wanneer mag je geen screendump laten zien?
Zolang de topicstarter er niks mee doet, behalve kijken, zie ik geen probleem
Op CD zetten en voor EUR10,- per stuk verkopenOp woensdag 20 maart 2002 12:02 schreef chem het volgende:
Zolang de topicstarter er niks mee doet, behalve kijken, zie ik geen probleem
Maar ik weet het niet hoor. Dit is toch direct een bestand uit Mac OS X verspreiden, wat volgens de licentie niet mag.
Maar we zitten hier niet in de VS, dus dat loopt wel los
Pagina: 1