Toon posts:

Linux Mandrake 8.2 FULL VERSION!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jaja hier is ie dan

Linux Mandrake 8.2 :9~

ftp.leo.org/pub/comp/os/unix/linux/Mandrake/Mandrake/iso/

Full version 2 cd's

- Mandrake82-cd1-inst.i586.iso
- Mandrake82-cd2-ext.i586.iso

(voor de niet zo slimmen onder ons: Link gewoon naar internet explorer kopieren.)

Have Fun

Thanks to Kopykatz

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
full version heeft 3 cdz... maar goed, als die link werkt ben ik blij :)

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb 8.1, en dat gaat prima, alleen nu zag ik dit bij de specs van Mandraka 8.2:
DiskDrake (the graphical disk partitioner) supports network filesystems (SMB and NFS), Windows network browsing and now an encrypted filesystem to protect your data.
Betekent dat dat je zonder raar te gaan zitten doen met Linux gewoon je windows NTFS partitie kan lezen?

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 11:45

Logic

SmartOS:Love at First Boot

waarom niet hier in replyen?
[topic=443433/1/30]

If it bleeds, it can be killed!

Verwijderd

Topicstarter
ja hij werk want ik ben nu aan het downloaden cd1 zit op 15% en cd 2 op 13%, aardige snelheid ook rond de 200kb/s

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:16
Op woensdag 20 maart 2002 10:46 schreef JvH het volgende:
Ik heb 8.1, en dat gaat prima, alleen nu zag ik dit bij de specs van Mandraka 8.2:
[..]

Betekent dat dat je zonder raar te gaan zitten doen met Linux gewoon je windows NTFS partitie kan lezen?
NTFS is geen network file system. Linux kan dat al jaren zonder moeilijk te doen lezen. schrijven echter nog altijd niet.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• hereweare67893
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 11:13 schreef nitenite het volgende:

[..]

NTFS is geen network file system. Linux kan dat al jaren zonder moeilijk te doen lezen. schrijven echter nog altijd niet.
Ah ok, thx voor de verduidelijking. Is er een andere distro die wel kan schrijven op NTFS partities, of zit de 'fout' in de kernel?

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 11:34 schreef JvH het volgende:

Ah ok, thx voor de verduidelijking. Is er een andere distro die wel kan schrijven op NTFS partities, of zit de 'fout' in de kernel?
Driver in de kernel, NTFS is een goed bewaard geheim.
Lezen als ROOT

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 14:26
Het schijven van NTFS is iets van/voor de kernel, dus een andere distributie lost dit niet op.

(er is wel hele expirimentele support voor NTFS schrijven, maar als je geen dataverlies wilt zou ik dat maar niet gebruiken)

Verwijderd

ntfs is geen probleem voor kernels vanaf 2.4.15 : lezen EN schrijven....

werkt uitstekend....zolang maar niet ineens de stroom uitvalt.... dan heb je een probleem....dat kan nl tijdens een schrijfactie een onleesbare ntfs partitie tot gevolg hebbe.....

• hereweare67893
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 11:46 schreef thahell het volgende:
ntfs is geen probleem voor kernels vanaf 2.4.15 : lezen EN schrijven....

werkt uitstekend....zolang maar niet ineens de stroom uitvalt.... dan heb je een probleem....dat kan nl tijdens een schrijfactie een onleesbare ntfs partitie tot gevolg hebbe.....
Dus als ik je goed begrijp zou ik de 2.4.15 kernel in mijn mandrake moeten zetten (hoe dat moet zoek ik dan uiteraard zelf wel uit), en dan kan ik NTFS schrijven EN lezen?

Zou wel relaxed zijn, stroom valt hier toch nauwelijks uit :)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 10:46 schreef Logic het volgende:
waarom niet hier in replyen?
[topic=443433/1/30]
Lijkt me duidelijk ;)

Gelieve in bovenstaande topic verder te gaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.