D2OL uitleg nodig voor andere mensen

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Zouden jullie mij duidelijke uitleg kunnen geven die in kan samenvoegen in 1 bericht zodat ik dat kan posten voor andere mensen.
Punten die belangrijk zijn:
Aantonen dat het dus geen trojan horse is of zoiets (dat probeerde ik dus iemand uit te leggen).
Geheugen gebruikt (omdat dat minstens 55MB is moet je wel voldoende hebben).
Hoe het dus kan de je naar mogelijke medicijnen zoekt en voor welke ziekte/virusen (menselijke). Ik weet dat dat Ebola, Antrax en SmallPox is maar hoe leg je dat nou uit.

Hier mee hoop ik een stuk of 15 mensen /computers over te halen voor DPC uiterraad.
Ik wil dus eingelijk een eigen subteam starten maar ik weet nog steeds niet hoe dat moet (ook als zei ik gister avond dat ik het gevonden had (niet dus |:( |:()

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 10:41 schreef klaasbram het volgende:
Zouden jullie mij duidelijke uitleg kunnen geven die in kan samenvoegen in 1 bericht zodat ik dat kan posten voor andere mensen.
Punten die belangrijk zijn:
Aantonen dat het dus geen trojan horse is of zoiets (dat probeerde ik dus iemand uit te leggen).
Geheugen gebruikt (omdat dat minstens 55MB is moet je wel voldoende hebben).
Hoe het dus kan de je naar mogelijke medicijnen zoekt en voor welke ziekte/virusen (menselijke). Ik weet dat dat Ebola, Antrax en SmallPox is maar hoe leg je dat nou uit.

Hier mee hoop ik een stuk of 15 mensen /computers over te halen voor DPC uiterraad.
Ik wil dus eingelijk een eigen subteam starten maar ik weet nog steeds niet hoe dat moet (ook als zei ik gister avond dat ik het gevonden had (niet dus |:( |:()
D2OL staat voor DDOL, Drug Design Optimization Lab. Dit vrij jonge en kleine project draait om het vinden van een middel tegen drie, en later waarschijnlijk vijf, ziektes: anthrax (miltvuur), waterpokken en ebola, en later plague en botulism. Deze gevaarlijke en potentieel dodelijke ziektes kunnen worden gebruikt bij biologische oorlogsvoering, zoals na 11 september 2001 nog bleek in Amerika met de anthrax-brieven. Door een middel tegen de ziektes te vinden kan worden voorkomen dat mensen met slechte zin deze ziektes kunnen gebruiken als oorlogsmiddel.

De Dutch Power Cows strijden in dit Project tegen alle andere grote DC-teams, Rechenkraft, Ars Technica, Free-DC, ExtremeDC, Anandtech en TIMO. Het project heeft absoluut potentie naast vergelijkbare projecten als Genome@Home, Folding@home en UD THINK.

Wat betreft het gebruik van je PC: het verbruik van je geheugen is inderdaad vrij groot. Je moet wat over hebben om de client te kunnen draaien, ongeveer 55 MB inderdaad. Het processor verbruik is net als (bijna) alle andere DC projecten alleen idle: alleen dat gedeelte van je processor wat niet gebruikt wordt, wordt door de client in beslag genomen.

Een subteam is hetzelfde als een member op de sengent site. Als je de client hebt gestart dan moet je een email adres invullen. Onthou dit email adres en ga naar de Sengent site en vul je dat email adres in samen met de NodeID van je zojuist geinstalleerde client. Deze NodeID is te zien rechtsboven in de client. Verzin een naam voor je member/subteam en een password en maak je team aan.

Als je vervolgens wilt dat anderen je subteam joinen moet je hen hetzelfde email-adres in laten vullen! ALs ze dit hebben gedaan en ze hebben contact gehad met internet dan is onder My Homepage -> My Nodes -> Add Node de NodeID van je nieuwe lid te vinden. Klik op Add Node, vanaf nu tellen alle resultaten van deze persoon voor jouw subteam.

Tenslotte kun je nog op griz' d2ol site ( da's de mijne :) ) persoonlijke stats aanmaken.

Veel plezier en succes met overhalen! :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Applaus voor dA_Griz voor een mooi en duidelijk verhaal.
Zelf ik begrijp het nu :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• The-Source
Op woensdag 20 maart 2002 12:50 schreef Mobster het volgende:
Applaus voor dA_Griz voor een mooi en duidelijk verhaal.
Zelf ik begrijp het nu :P
Klopt. Er zou wat wel een FAQ van gemaakt kunnen worden.

Ik een vraagje: Kun je je e-mail adres van je D2OL client veranderen? Want ik ben dus van plan om onder een algemeen e-mail adres te registreren omdat ik geen zin heb om die onbekende mijn e-mail adres te geven.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Op woensdag 20 maart 2002 13:09 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Klopt. Er zou wat wel een FAQ van gemaakt kunnen worden.

Ik een vraagje: Kun je je e-mail adres van je D2OL client veranderen? Want ik ben dus van plan om onder een algemeen e-mail adres te registreren omdat ik geen zin heb om die onbekende mijn e-mail adres te geven.
Welke onbekende? Teamgenoten zijn toch geen onbekenden :?

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• The-Source
Op woensdag 20 maart 2002 13:58 schreef ColdFusion het volgende:

[..]

Welke onbekende? Teamgenoten zijn toch geen onbekenden :?
Mensen uit de nieuwsgroep waarmee ik samen een team wil vormen (als zij mee willen doen uiterraad). Ik heb zelf nu het e-mail adres d2ol@hotmail .com geregistreed >:)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 13:09 schreef klaasbram het volgende:

[..]
Helaas, de enige manier om een email adres te veranderen is om de client opnieuw te installeren en opnieuw te registreren. Wat je vervolgens wel kunt doen (en wat al 2 keer gedaan is) is je oude team na aanmaken van je nieuwe team laten samenvoegen met je nieuwe team. Stuur dan een mailtje naar KenW (te vinden op het sengent forum) met de mededeling dat je die twee wil laten mergen en gestuur ook de inloggegevens mee. Die zal dan binnen enkele dagen de nodes van het ene team bij de andere voegen en het oude team weghalen. :)

• The-Source
FF voor de duidelijkheid (hoe je een soort van team kunt creeren).:
Men installeer de client met steeds hetzelfde e-mail adres. (d2ol@hotmail.com).
De inviduele personen gaan naar de site toe om zich te registreren. (vullen daar hun client id + het installatie e-mail adres en de rest mogen ze zelf verzinnen).
En dan moet ik een keer de nodes weer toevoegen aan dat mijn "team"?

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:12
Op woensdag 20 maart 2002 16:54 schreef klaasbram het volgende:
FF voor de duidelijkheid (hoe je een soort van team kunt creeren).:
Men installeer de client met steeds hetzelfde e-mail adres. (d2ol@hotmail.com).
De inviduele personen gaan naar de site toe om zich te registreren. (vullen daar hun client id + het installatie e-mail adres en de rest mogen ze zelf verzinnen).
En dan moet ik een keer de nodes weer toevoegen aan dat mijn "team"?
Nee, het is veel simpeler. Bovenstaande stappen hoeven alleen door de team'leider' uitgevoerd te worden. Mensen die jouw subteam willen joinen, hoeven alleen maar de client te installeren en het juiste email adres in te vullen. Jij moet dan de node toevoegen, en die persoon is onderdeel van jouw subteam. De punten van die persoon tellen pas mee als jij de node toegevoegd hebt.
Op woensdag 20 maart 2002 14:45 schreef dA_Griz het volgende:

[Ik een vraagje: Kun je je e-mail adres van je D2OL client veranderen?]

Helaas, de enige manier om een email adres te veranderen is om de client opnieuw te installeren en opnieuw te registreren.
Als je de 'Primary Email' onder 'edit profile' (op de site) wijzigt, blijven de clients onder het oude emailadres dan niet meetellen?

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 17:13 schreef jeroon het volgende:
Als je de 'Primary Email' onder 'edit profile' (op de site) wijzigt, blijven de clients onder het oude emailadres dan niet meetellen?
Hmm, dat had ik nog niet bedacht :P

• The-Source
Op woensdag 20 maart 2002 11:10 schreef dA_Griz het volgende:

[..]

Tenslotte kun je nog op griz' d2ol site ( da's de mijne :) ) persoonlijke stats aanmaken.

Veel plezier en succes met overhalen! :)
Nou ik krijg wanneer ik dat probeer aan de maken de voldende error
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Error Occurred While Processing Request
Error Diagnostic Information
Failed to perform redirection

ColdFusion was unable to perform the CFLOCATION operation. This is probably because you have already used a CFFLUSH tag in your template,or buffered output is turned off.

The error occurred while processing an element with a general identifier of (CFLOCATION), occupying document position (52:4) to (52:57).

Date/Time: 03/20/02 22:49:29
Browser: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Q312461)
Remote Address: 62.251.86.164
Query String: project=d2ol

Pagina: 1