CNR Modem of NIC

Pagina: 1
Acties:

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Wie gebruikt er op dit moment eht CNR slot van z'n moederbord? JE weet wel zo'n slot waar een modem of een NIC in kan?

Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n kaartje het zij modem of NIC maar ik kan ze nergens vinden, en volgens mij gebruikt niemand die dingn. Of toch wel?

Als ik de search (GOT/Google) gebruik, dan kom allen vragen tegen van wat het is, reviews of probelemen ermee.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:14

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 20 maart 2002 10:35 schreef jjbstolk het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n kaartje het zij modem of NIC maar ik kan ze nergens vinden, en volgens mij gebruikt niemand die dingn. Of toch wel?
CNR is net als AMR voor zover ik weet alleen redelijk populair geworden in Azie. In Nederland heb ik zelf nog nooit een CNR kaartje gezien (en welgeteld 1 vage stand op de HCC die AMR zooi had :P) dus ik ben bang dat je gewoon pech heb en een gewoon PCI NIC'je moet nemen.
Volgens mij gebruikt er hier niemand zijn CNR slot :P

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Dat is dan erg jammer. Ik probeer altijd zoveel mogelijk mogelijkheden van m'n pc te benutten en daar zat zo'n cnr op nou ja dan is het niet anders.

Heeft iemand toevallig ervaring ermee?

Verwijderd

weet iemand dan ook of een CNRnetwerkkaart en een gewone PCI normaal kunnen LANnen?? denk eigenlijk dat dat geen probleem moet zijn..