Toon posts:

clonecd calibration area full

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg steeds tijdens branden al heel snel de medium error: Power calibration area is full 3:0x73:0x02 heb clonecd 3.3.4.1 en een brander van cyberdrive. Heeft het eerder altijd goed gedaan en na een format niet meer . wie kan mij helpen

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

Misschien zijn het je ASPI drivers?
Heb t zelf gehad met mijn Plextorretjes. Op gegeven moment opnieuw OS geïnstalleerd en toen werkte mijn brandproggie ook niet meer. Na het installeren van ASPI drivers ging het weer als een zonnetje

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

andere cds gebruiken, waar meer plaats is voor de powercalibration misschien

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06
Of het kan zijn dat je brander vervuild is. De melding over de power calibration area komt vaak door vervuiling van het loopwerk, waardoor de kop niet meer precies te richten is. O.a. de problemen met de beruchte 3610 van philips leveren dezelfde foutmelding op

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Verwijderd

ff open draaien en naai machine olie op de geleidertjes smere
werkte perfect in me cdd3610 en in me Ricoh nogwa :)
moet het nog ff in me LG 8080 doen

Verwijderd

Topicstarter
perfect :D ik ga het proberen want inderdaad kan ie ook geen laser afstelling meer doen bedankt toto zoveer je hoort het nog baybay

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt hij doet het weer heb hem idd een schoonmaakbeurtje gegeven en gesmeerd, ik ben weer een tevreden mens THANKS
Pagina: 1