Toon posts:

UT Dedicated Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn dedicated server heeft een probleempje, op een willekeurig moment bij een willekeurige client loopt UT even voor ongeveer 1 seconde vast en gaat daarna weer verder.

de gewone "listen" server op andere machines heeft dit probleem niet, ook mijn internet machine met een dedicated server vertoont dit probleem...

iemand een oplossing??

Greetz..
MeMpHiS

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 22:16

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

• System specs van de server :?
• CSHP of UTPure versie :?
• Wat voor internetverbinding :?

We need more info :+

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Specs:

Intel Pentium III 1000/256/133
512MB PC133 SDRAM A-Merk
Matrox G550 DualHead 32MB
ASUS CUSL2-C (i815EP)
5 * 60GB 7200 Maxtors >:)
3COM 3C905C-TXM (LAN Verbinding)
O.S.=Windows 2000 Server

Het is de UTPure Server, van originele website afgehaald.

Zo Beter,
p.s. pings zijn altijd <50ms....en er worden geen fouten geregistreerd door de netwerkadapter, en de protocol manager.

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

wat draai je verder nog op die bak?

dus...

Verwijderd

Topicstarter
euhm,

is een windows 2000 server met de active directory, dus een domein. verder zorgt ie voor 1 printer die nauwlijks wordt gebruikt en shared die files van die 60GB schijven.

moet er wel nog even bij vermelden dat de quake3arena dedicated server die er voor deze installatie op draaide geen last hiervan had. ook de half-life en de mw3 servers die er toen tegelijkertijd op draaiden deden het allemaal prima. ondanks dat er bij iedere server (q3,hl,mw3) minstens 6 botjes in de levels rondliepen.

ik heb ook een patch geprobeerd die iets met de ipdrv.dll van UT te maken zou hebben in combinatie met win2k, echter deze patch verhelp mijn probleem niet en verhoogd alleen maar de ping naar de machine drastisch, van <50ms naar >200ms ;(