Outlook 98 / Citrix / terugkerende afspraak

Pagina: 1
Acties:

• Klaasym
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08-2025
Het volgende probleem doet zich voor; Outlook 98 in citrix program neighborhood, wanneer een terugkerende afspraak is gemaakt kan deze door dubbel te klikken niet bewerkt worden. Er wordt als foutmelding gegeven dat hij het object niet kan vinden, terwijl hij er toch echt staat. In outlook lokaal kan ik hem echter wel bewerken.

Weet iemand hier een oplossing voor? Is er soms een patch of form-fix die wij over het hoofd gezien hebben? Mocht die er zijn heeft iemand het adres voor mij waar ik hem kan downloaden???

Bedankt voor alle moeite.

Klaas

Verwijderd

heb je alle white papers doorgelezen, en bijv. application compatibilitie scripts gedraait om alles werkend te krijgen?

ps. outlook 98 bestaat dat? ik ken wel 97, en 2000

hoe zit het als je ingelogt bent als admin, same problemos?

neem eens een kijkje op www.thethin.net

• Klaasym
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08-2025
Alle whitepapers zijn uitvoerig bekeken, echter zonder resultaat. Heb ook bij thin planet een topic gepost echter zonder resultaat. Er staat daar daar wel een ouder bericht waar het zelfde probleem wordt omschreven, er staat echter alleen dat er een fix voor dit probleem is, alleen niet waar deze te vinden is. En ik heb al bij diversen zoekmachines gezocht echter zonder resultaat
Outlook 98 betaat echt, we draaien er met onze hele organisatie mee vandaar.

Klaas

Verwijderd

Hoe zijn de userpermissies van de agenda's op de server?

[enne, check de FAQ voor de GreetZ ]