ik weet niet zeker of het alleen aan vidkaart ligt, zoals iemand hier al eerder zei is m'n systeem nogal ongebalanceerd.
heb nu een duron700 + abit kt7 raid.
ik ben relax aan het overclocken en staat nu op 950mhz (9.5 * 100). (kan verder maar ben ik nog niet aan toe gekomen). alles start gewoon perfect op en in windows doet alles het perfect. Temperatuur van proc word niet hoger dan 38 graden C (vind ik zelf wel ZEER netjes ).
Als videokaarten heb ik: Speedstar a50 agp + voodoo1.
ja ik weet het, zwaar bagger en ze verneuken mogelijkheden van m'n systeem.
en ik heb ook nog een 235W voeding.
maar anyways, alles in windows doet het perfect, ook alle spellen in SOFTWARE mode doen het perfect, het probleem is als ik in OpenGl ga spelen, namelijk zoals in Quake3arena. Ik start het op, kan eventjes door menutjes maar al gauw hangtie.
Nou denkt ik zelf gewoon dat het aan die voeding ligt en/of aan de voodoo1.
voltage verder omhoog ben ik nog niet aan toe gekomen. maar het voltage zit in deze situatie op 1.70 volts.
moet ie hoger? of het ligt gewoon dus aan voeding/vidkaart.
bijvoorbaad dank!
grtz,
AHL
heb nu een duron700 + abit kt7 raid.
ik ben relax aan het overclocken en staat nu op 950mhz (9.5 * 100). (kan verder maar ben ik nog niet aan toe gekomen). alles start gewoon perfect op en in windows doet alles het perfect. Temperatuur van proc word niet hoger dan 38 graden C (vind ik zelf wel ZEER netjes ).
Als videokaarten heb ik: Speedstar a50 agp + voodoo1.
ja ik weet het, zwaar bagger en ze verneuken mogelijkheden van m'n systeem.
en ik heb ook nog een 235W voeding.
maar anyways, alles in windows doet het perfect, ook alle spellen in SOFTWARE mode doen het perfect, het probleem is als ik in OpenGl ga spelen, namelijk zoals in Quake3arena. Ik start het op, kan eventjes door menutjes maar al gauw hangtie.
Nou denkt ik zelf gewoon dat het aan die voeding ligt en/of aan de voodoo1.
voltage verder omhoog ben ik nog niet aan toe gekomen. maar het voltage zit in deze situatie op 1.70 volts.
moet ie hoger? of het ligt gewoon dus aan voeding/vidkaart.
bijvoorbaad dank!
grtz,
AHL