Q3 Config --> Hoe brightness hoger?

Pagina: 1
Acties:

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Quake 3 Arena,

Wie o wie weet het commando om in je config de "brightness" aan te passen... dus eigenlijk het commando die je in de console kan invoeren om de brightness van je scherm aan te passen? Ben hier al een tijdje naar op zoek en tot nog toe niemand die kan helpen :) ook niet op Q3 servers. Dus begin te twijfelen of er wel een commando voor is.

Greetz Fox :P

nVENTIV

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Spit je config file eens door :)

* Wacky is geen Quaker, in UT had ik je zo kunnen helpen :P

Nu ook met Flickr account

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Dacht dat er een speciaal programma voor was (quake2 iig wel) waar je de brightness in ID Software spellen (ook quake dus) omhoog kon gooien... ID Gamma ofzo??

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

"r_gamma" - Brightens/Darkens the screen. This setting varys according to the brightness on your monitor. Default is 1 but this can be set lower to darken image ( eg: 0.79010 ) or it can be increased to brighten the image ( eg: 1.10000 ). Experiment to find the optimal amount.
Alstublieft :)

dus in je config file

"seta R_gamma xxx"

There is no art to find the minds construction in the face

• Foxclone

Foxclone

Topicstarter
Ik heb zelf mijn config file geschreven m8 dat is het probleem net... elke keer als ik heb opstart gaat hij dus terug naar de standaard waarde dus te donker... vandaar mijn vraag. De rest is allemaal ok, alleen die helderheid :(

nVENTIV

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op woensdag 20 maart 2002 09:08 schreef Foxclone het volgende:
Ik heb zelf mijn config file geschreven m8 dat is het probleem net... elke keer als ik heb opstart gaat hij dus terug naar de standaard waarde dus te donker... vandaar mijn vraag. De rest is allemaal ok, alleen die helderheid :(
Dan moet je je config read only maken..

• Foxclone

Foxclone

Topicstarter
eej thx muppet!

zal hem vanavond proberen moet nu weg nl. maar klinkt wel goed :), kan voortaan beter hier komen met mijn vragen want ben er al maanden naar op zoek en dat is hier in 10 minuten opgelost hehe thx! :P

nVENTIV

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op woensdag 20 maart 2002 09:09 schreef Foxclone het volgende:
eej thx muppet!

zal hem vanavond proberen moet nu weg nl. maar klinkt wel goed :), kan voortaan beter hier komen met mijn vragen want ben er al maanden naar op zoek en dat is hier in 10 minuten opgelost hehe thx! :P
Dat soort dingen kan ik dromen. alleen deze moest ik even opzoeken :) maar graag gedaan.

Als je een keer een potje Ra3 wil doen hoor ik het wel. Ik zoek nog iemand om mee te oefenen want zo goed kan ik het nog niet :P

There is no art to find the minds construction in the face

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou beetje nutteloos maar ik heb te topictitel maar even aangepast :P (kleine letters en helderder).

• Foxclone

Foxclone

Topicstarter
Eej muppet,

check mijn user details icq 46838400, want ik speel alleen maar RA3 :) en wil je graag een keer een rondleiding geven :P alleen de naam Muppet komt me zo bekend voor :)

edit:

heb jou al een bericht gestuurd... ;)

nVENTIV

Verwijderd

Je moet hier ook maar eens kijken. http://www.xsreality.com/index.php?action=longpost&page=1&post_id=22167

Is erg handig en kijk ook eens naar r_ignorehwgamma Toen ik dit op 1 werdt alles een stuk lichter.

Verwijderd

spelen met de settings van blabla-gamma en blabla-ignoregamma doet wonderen.... :)
Pagina: 1