Reply op een off-topic post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Voor de duidekijlheid ik heb er naar gezocht maar kon nix vinden.

Mijn vraag is dus:

Stel dat iemand iets post dat off-topic is, maar die reply daarop is wel inzichtvol of 1 of andere +1 mod, is het dan terecht dat het als off-topic word gemod??

Ik zie maar al te vaak dat de 1e post off-topic is, maar die reply's daaronder wel degelijk interresant waren, wellis waar op die off-topic post maar toch interresant :)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Is idd een beetje een gewetensvraagje, niet alle off-topics verdienen een slechte score.
* botoo geeft echt gel*l in de ruimte wel een -1 OT, maar echte zinvolle postings, die volgen op een OT post laat ik niet naar minder dan +1 wegzakken.

Zelfs als er iets OT is dan kan het nog wel behulpzaam en/of inzichtvol zijn. We moeten er wel voor waken dat een draadje niet volledig OT gaat, maar soms is het bereik van een nieuwsitem zo schraal dat er weinig OT over te zeggen valt, terwijl er parallel bets wel zinvol over gesproken kan worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Op woensdag 20 maart 2002 09:53 schreef botoo het volgende:
Is idd een beetje een gewetensvraagje, niet alle off-topics verdienen een slechte score.
* botoo geeft echt gel*l in de ruimte wel een -1 OT, maar echte zinvolle postings, die volgen op een OT post laat ik niet naar minder dan +1 wegzakken.

Zelfs als er iets OT is dan kan het nog wel behulpzaam en/of inzichtvol zijn. We moeten er wel voor waken dat een draadje niet volledig OT gaat, maar soms is het bereik van een nieuwsitem zo schraal dat er weinig OT over te zeggen valt, terwijl er parallel bets wel zinvol over gesproken kan worden.
zo denk ik er dus ook over :)
jammer dat velen dat niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08

vooghel

Cunning linguist

Ligt eraan, als het OT subdraadje alleen over de kwaliteit van het modden gaat (zie http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=484787 en vervolg) kan het hele draadje m.i. -1 off topic krijgen. Moeten ze er maar niet op ingaan op de FP. Verwijzingen naar TFF of TMF in zo'n draad laat ik op +1 staan.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tijd voor Moddereter Account :)

Deze heb ik naar de 0 overbodig gemod :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Op woensdag 20 maart 2002 12:48 schreef vooghel het volgende:
Ligt eraan, als het OT subdraadje alleen over de kwaliteit van het modden gaat (zie http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=484787 en vervolg) kan het hele draadje m.i. -1 off topic krijgen. Moeten ze er maar niet op ingaan op de FP. Verwijzingen naar TFF of TMF in zo'n draad laat ik op +1 staan.
daar zit ik ook niet mee, lijkt me vrij terecht eigenlijk.
ook al was het de persoon in kwestie (ik dus) ik had -1 daarvoor verwacht eerlijk gezegd :D zal nu helemaal wel gebeuren :Z
Ik vind het gewoon vreemd dat sommige onzigge posts 3 hebben en andere hele nuttige posts waar iemand duidelijk 5min of meer aan heeft zitten werken om het iedereen duidelijk te maken 0 of 1 ofzo.

Pagina: 1