Dat is Super sweeeeet.
super gaaf al die kleurtjes.
way to go
maar hoe ziet dit eruit bij daglicht?
Hoe heb je dat zooo netjes uitgezaagd?
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Zit plexiglas voor.. dus geen stof!!!Op woensdag 20 maart 2002 01:44 schreef topper het volgende:
Erg fraai, je binnenkant wordt zo wel een beetje stoffig denk ik
Mijn oprechte complimenten voor de ongelooflijk GEILE nauwkeurigheid van jouw zaagwerkOp woensdag 20 maart 2002 01:45 schreef Djkicksass het volgende:
Eerst met een decopeerzaag!! en toen met een dremelke!!
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Ziet er wel vet uit ja... zeker weten.
Ik ben nog op zoek geweest naar superdunne vijltjes...
Maar heb tot nu toe nog niets gevonden wat ik dun genoeg vond.
Want ik heb nog een paar hoekjes waar ik niet precies bij kom met mijn dremel......en dan had ik er al super versleten schijfjes opzitten.
Maar ik denk dat ik met een figuurzaag toch iets meer in de richting ga komen.
Moet ik nog ff uitproberen.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Hebben jullie daar geen hobby zaak met sleutel vijltjesOp woensdag 20 maart 2002 02:09 schreef Phaerion het volgende:
...ben nog op zoek geweest naar superdunne vijltjes...
Het gaat echt om super spitse dunne hoekjes...als in een tribal tattoo.
verder vind ik alleen dat rode om de ruit niet echt mijn smaak..
owja en voor de wijsneuzen onder ons... neej ik slaap niet
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Anders gebruik je schuurpapier (datgene wat je nat kan maken) om een dingetje heenOp woensdag 20 maart 2002 02:14 schreef Phaerion het volgende:
Daar moet ik nog langs....maar bij de gewone ijzerwinkel hebben ze niet zo'n dunne.
edit:
Het gaat echt om super spitse dunne hoekjes...als in een tribal tattoo.
Ik moet best een flink stuk en het metaal van me kast is erg hard.
[me=34660]Maar dat zoek ik nog wel uit....anders gaan we te hard offtopic hiero... thnx anyway[/me]
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
hmz wordt tijd dat ik er ook aan begin
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
En nu lekker gaan patsen op LANs
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Post nog ff wat meer en duidelijke pics!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Héél netjes gedaan
[/kwijl modus activated]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Met blacklight slangetjes.. kun je gewoon bij de conrad bestellen!Op woensdag 20 maart 2002 11:38 schreef YpS het volgende:
heel netjes!
hoe heb je al die kleurtjes gedaan?
Heb wel meer pics.. maar zijn allemaal hetzelfde... als ie klaar is dan post ik wel super duidelijke!Op woensdag 20 maart 2002 11:05 schreef TD-DMZ het volgende:
Nice mod.
Post nog ff wat meer en duidelijke pics!
Nope.. niet met laser.. een maat van mij werkt in de metaal bouw.. die heeft een hele vaste hand.. is ie 3 avonden mee bezig geweest met uit dremelen en fraizen( Of frezen weet niet de correcte spelling zo )..Op woensdag 20 maart 2002 11:45 schreef 911GT2 het volgende:
Ziet erg goed uit...persoonlijk vind ik er te veel kleurtjes in zitten... maar je hebt netjes gedremeld... of heb je hem met laser uit laten snijden..
Ik zit hier nog niet zolang op GoT, maar ik ben al VEEEEEEL vette casemods tegengekomen. echt kewl allemaal...
nice jop
mooi die kleurtjes
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
nee, zeker wel mooi gedaan man!
ook leuk licht effect binnenin
maar het raam komt me bekend voor
[topic=378473/1/25]
HTPC user
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Daarom gaat ie alleen aan als het donker is....Op woensdag 20 maart 2002 20:20 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Echt heel erg mooi gemaakt, maar ik ben bang dat het effect overdag/met vol licht een beetje tegen valt.........
Verwijderd
maar volgens mij kan je gewoon bij elke hobbyzaak op zoek gaan naar een stel kleine veiltjes, die zijn best te vinden.
veel sterkte met veilen
Verwijderd

Ja.. sorryOp woensdag 20 maart 2002 21:42 schreef DeathRow het volgende:
hehehe nice job,was zelf al de gelukkige bezitter van die kast, maar ach nog iemand doet niet zoveel pijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt GAAAAFFF gemaakt!!!!!
Had je tijd over ofzow??
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd