Toon posts:

[Winrar] Direct extracten naar doel; geen TMP-dir mogelijk?*

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik iets uitpak met winrar ofzo, 500Mb, dan flikkert windows eerst die file in de temp, dat vind ik dus niet zo lekker. Kun je ergens instellen (register?) dat windows niet eerst die zooi naar de temp dir schrijft? Waar is het eigenlijk goed voor?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Bij winrar kun je als het goed is de 'working directory' opgeven, standaard staat daar de temp dir van windows.

hmmz

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 01:26 schreef DJ^ het volgende:
Bij winrar kun je als het goed is de 'working directory' opgeven, standaard staat daar de temp dir van windows.
En wel zo:
Options > Settings > Paths > Folder for temporary files > Verander naar wens.
Je kunt het niet uitzetten, maar je kunt wel zeggen dat je die folder alleen wilt gebruiken voor 'removable disks'. (Kon zo snel de vertaling even niet verzinnen)

Verwijderd

ik heb hetzelfde

wil graag die temp uitzetten, want nu pakt die het uit. zet die het eerst op c en dan kopieert die het na D

en een directory instellen heeft ook geen zin. want ik heb schijf c tot en met j.

kan die optie dus helemaal niet uit?

en winace maakt die gebruik van een temp directory?

edit: nog mooier de rar bestanden staan op D, het moet op D komen, hij pakt het uit, komt eerst op c, en daarna wordt het op D geplaatst. hoezo krom :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 12:32 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic is redelijk oud; maar dat maakt niet echt uit :) Jammer dat ze dit probleem na zoveel jaar nog niet gefixed hebben? Ik pas de topictitel even aan en verplaats je topic naar het juiste subforum :)

gebruik temp dir disable-en ? > [Winrar] Direct extracten naar doel; geen TMP-dir mogelijk?*
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-08 01:13

w0w

Ik zit ook met dit probleem, bij grote bestande (ik heb nog weleens bestanden van >4GB) is het echt een pain in the ass. Waarom zou het eerst naar een temp dir moeten eigenlijk :?

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je de bestanden sleept gaat het via een temp dir, maar als je een dir kiest bij "extract to" gaat het (in ieder geval bij mij) direct daarheen. :?

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:36
maar je kunt wel zeggen dat je die folder alleen wilt gebruiken voor 'removable disks'.
helaas werkt dat dus niet... ook als je van hdd op hdd uitpakt blijft hij tempdir gebruiken en gaat hij daarna kopieren naar de juiste locatie :(

Verwijderd

Ultra schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:54:
Als je de bestanden sleept gaat het via een temp dir, maar als je een dir kiest bij "extract to" gaat het (in ieder geval bij mij) direct daarheen. :?
Ik geloof dat het bij mij toch ook zo is hoor

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Ultra schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:54:
Precies. Dus niet slepen maar even het extract-dialoogje gebruiken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Dan mogen ze van mij dat wel eens fixen dat je het ook met slepen kunt doen, zonder dat de temp wordt gebruikt. Want hoeveel mensen gebruiken slepen wel niet.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Misschien ligt dat wel aan Windows en niet aan Winrar ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:07:
Dan mogen ze van mij dat wel eens fixen dat je het ook met slepen kunt doen, zonder dat de temp wordt gebruikt. Want hoeveel mensen gebruiken slepen wel niet.
Niemand? ;) Anders zou het al wel gefixt zijn...

Ik gebruik enkel het slepen wanneer ik 1 bestandje uit een rar moet hebben. Als ik een volledige rar moet uitpakken doe ik altijd via 'extract to bla' in het contextmenu...

Verwijderd

oke dan ga ik me dat zelf ook aanleren ;) :( :'(

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Ultra schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:09:
Misschien ligt dat wel aan Windows en niet aan Winrar ;)
Nope, Windows heeft toch niets te zeggen over hoe Winrar met z'n files omgaat. Is gewoon eigenschap van Winrar (veel van dat soort proggies doen dat trouwens zo).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-08 01:13

w0w

AFAIK doen alle progjes dat, kheb er laatst nog weleens naar gezocht.
En volgens mij doet ie bij mij nog steeds een temp dir maken als ik extract :?
Pagina: 1