Toon posts:

Colin Mcrae 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, vraagje

Zijn er meer mensen die problemen met de filmpjes hebben van Colin Mcrae Rally 2 ??

Bij mij happeren ze als de tering, gewoon nie cool meer

Heb zelf een Athlon XP 1800 +, 256 mb ddr, gforce 3 ti 200 ?? dus een raadseltje ??

|:( |:(|:(|:(|:(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
Heb je niet te veel proggies in je background draaien?

Draai je een d.net client? En zo ja staat hij dan wel op lowest priority level?

Is je cd-rom speler wel snel genoeg :?

There is no magic.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 12:00

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Kheb hier nergens last van. En mijn specs komen echt veeel lager uit dan die van jou, dus ik denk dat jij echt een major problem hebt. Kan aan een hoop dingen liggen hoor. Je kan beginnen met de nieuwste drivers van je Videokaart te downen en te installen..

(of je werkt met kopie van het spel, dat kan haperingen veroorzaken, in dat geval zou ik de orginele CD gebruiken.)

---EDIT---
ps. in jou geval zou ik denken aan een nickchange... dat komt wat beter uit in de layout :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verder helemaal geen proggie's op de background runne ??
dus ....... ??? En het is wel een kopie van de game, maar tis van de orginele gefikt, en verder hebt ik een super snelle cd rom speler dus dat ken ook nie de beperkende factor zijn, maar er zijn wel meer game's die NIET helemaal flex lopen, heel apart > maar wel klote !!!!
Ik donder dan wel alles op zijn hoogst maar ik mag toch hopen dat dat op 1530 Mhz perfect draaid, en verder draai ik ook nie onder rare resolutie's die nog nooit eerder vertoont zijn gewoon 1280 x 1024 en heb overal nieuwe update's van, dus ............ heel wazig ???? :(
en ik ben natuurlijk zwaar teleurgestelt over mijn nieuwe systeem :r :'(

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik krijg CMR2 helemaal niet aan de praat in XP :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
ik draai overgens op Windows XP, op aanraden van een vriend van me, weet iemand of dat het probleem ligt of mag dat geen reet boeie ??
Anders stap ik weer terug op Windows ME ofzo

Verwijderd

Ik draai hem ook op XP maar bij mij draait die als een speer heb ook maar een Pentium3 850 met geforce 2

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 12:00

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Op woensdag 20 maart 2002 17:05 schreef nosferatuincorperated het volgende:
ik draai overgens op Windows XP, op aanraden van een vriend van me, weet iemand of dat het probleem ligt of mag dat geen reet boeie ??
Anders stap ik weer terug op Windows ME ofzo
Ik draai ook windows XP (prof.). En neej, alsjeblieft geen ME zeg! :{

Als je het met meerdere spellen hebt, raad ik je aan toch 'ns tijdelijk een andere videoplank erin te hangen en te kijken wat ie doet. Misschien is je videoplankie gewoon gammel.

Ik kan het zo niet inschatten wat het probleem is. Kan dus nog steeds 1001 dingen zijn, maar als je verder (buiten het spelen van spellen) geen problemen met je bak hebt, dan zou het goed aan je videokaart kunnen liggen dus. Heb je ook buiten het spelen van spellen problemen, sja, dan zou ik 'ns even sisoft draaien als ik jou was, en kijken waar je onder de maat scoort. Check meteen even je CPU-temp.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus die sisoft erover gedraaid en ik scoor heel iets onder een 1800+ dus, denk ik het dat het aan het proggie dan ligt, verder in windows draait ie tering snel, en is meer intern geheugen kopen tactisch of zeg je met 256 mb DDR trek je het nog met gemak ???
en kan iemand mij ff vertellen hoe je die benchmaks van sisoft sandra precies moet aflezen ?? want ik zie 2 kolommen staan, wheterstone ofzo en drystone ofzo
en beiden geven ze een verschillende waarde aan, ik heb dan bij de test gewoon ff gecheckt d.m.v. het vergelijken in lengte van de kolommen, dus ???
en zijn er overgens nog meer gebruikers waarvan de pc het nie zo heel leuk vind als je uit een game terug naar windows gaat, dan moet ie van mij er ff over na denken, weird shit

}:O

Verwijderd

win xp; amd 1400; 768 mb ddr, radeon 64mb
geen problemen met collin mcrae, en dan heb ik ook nog een stuurtje met FF eraan hangen wat cpu-tijd kost

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net nieuwe drivers over mijn kaart gedraaid, en alles eens op gewoon default laten staan, niet zelf in mijn videokaart instellingen kutten, en alles draait gewoon 100% flex, ik heb net medal of honor gespeeld en die game loopt op 1600 x 1200 en alles op zijn alle hoogst, gewoon 100% perfect, tnx voor het advies :D :D :D :D :D :D :D
Pagina: 1