If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
De Geforce 2MX was geen nieuwe kaart...
eerder een slap aftreksel van de 2 GTS die maar net sneller was dan de Geforece 256 DDR.
Waarom zou je zoiets noemen? Is alleen maar negatief omdat het dan zelfs lijkt of je in een jaar niks gedaan hebt aan performance
eerder een slap aftreksel van de 2 GTS die maar net sneller was dan de Geforece 256 DDR.
Waarom zou je zoiets noemen? Is alleen maar negatief omdat het dan zelfs lijkt of je in een jaar niks gedaan hebt aan performance
Verwijderd
Een GeForce256 DDR was wel sneller hoor als en MX, in de meeste gevallen zelfs sneller dan de MX 400Op woensdag 20 maart 2002 08:37 schreef speed24 het volgende:
De Geforce 2MX was geen nieuwe kaart...
Zegt ie toch ookOp woensdag 20 maart 2002 08:56 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
Een GeForce256 DDR was wel sneller hoor als en MX, in de meeste gevallen zelfs sneller dan de MX 400
maar een leuk stukkie geschiedenis
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Op woensdag 20 maart 2002 09:01 schreef marzzman het volgende:
[..]
Zegt ie toch ook![]()
maar een leuk stukkie geschiedenis
hij was niet net sneller dan een GeForce256 DDR, de GeForce256 DDR was net sneller...die maar net sneller was dan de Geforece 256 DDR.
leuk stuk leeswerk idd
mijn eerste was ook een Voodoo Graphics van 3Dfx!, later een v3 en ik was verkocht aan 3dfx
, daarom wou ik na het falliet gaan van 3dfx heel graag nog de laatste (productie) kaart van ze, de Voodoo5 5500 die nog alles trekt
mijn eerste was ook een Voodoo Graphics van 3Dfx!, later een v3 en ik was verkocht aan 3dfx
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Op woensdag 20 maart 2002 19:13 schreef Voodoo_man het volgende:
leuk stuk leeswerk idd
mijn eerste was ook een Voodoo Graphics van 3Dfx!, later een v3 en ik was verkocht aan 3dfx, daarom wou ik na het falliet gaan van 3dfx heel graag nog de laatste (productie) kaart van ze, de Voodoo5 5500 die nog alles trekt
Mijn 1ste 3D kaart(en) waren Diamond Monster3D II's (Voodoo2) in MegaMonster
mode (SLI). GEK!!! Quake, Half-Life, Turok 2 het kon niet op. Veeeeel sneller dan met die knake S3
Virge. Heb ze nu nog. Draaien nog geweldig.
By the way. Leuke topic.
By the way. Leuke topic.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
mijn eerste 3d kaart was een diamond voodoo 1 4mb retail tering man 499 piek was toen erg veel voor een videokaart maar wel 3 jaar plezier van gehad.
Echt waar? Hmm dan had ik nog wat extra 3dmarks uit m'n GeForce 256DDR kunnen slepen... nou ja, nu toch te laatOp woensdag 20 maart 2002 09:40 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
[..]
hij was niet net sneller dan een GeForce256 DDR, de GeForce256 DDR was net sneller...
Verwijderd
zie de ati rage furi maxx niet tussen staan ?
was haast net zo snal als een geforce1 sdr\ddr
http://accelenation.com/?doc=123&page=5Op woensdag 20 maart 2002 22:47 schreef suijkerbuijk het volgende:
zie de ati rage furi maxx niet tussen staan ?
[/quote]
Called the RAGE FURY MAXX, it employed two RAGE 128 Pro chips,
Mijn eerste mooie aanwinst:

De S3 Virge

De S3 Virge
In welk jaar was dat?Op donderdag 21 maart 2002 15:02 schreef GerriT het volgende:
Mijn eerste mooie aanwinst:
[afbeelding]
De S3 Virge
Ik kreeg in mijn compu in Aug. 1997 ook een S3ViRGE die ik tot een week geleden nog gebruikte. Blij ben ik er niet echt mee geweest.
Verwijderd
Mijn 1e kaart was een s3 trio 64 + PCI 2mb in mijn 486 133 @ 160 daarna geswitched naar een cyrix 6x86 200 MX met een stealth 2 4 mb met Rendition 2x00 chip erop, daarna voodoo 2 erbij die nu nog goed zijn werk doet in mijn celly 400 met agp s3 savage 3d met tv out als hoofdkaart, loopt als een zonnetje
Indertijd dat wij onze 386 kochten kregen we er maar liefst een VGA-kaart bij. Dat was wat! Hier kon je 256 kleuren mee op je beeldscherm toveren!
512 KB ISA Cirrus Logic (dacht ik)
512 KB ISA Cirrus Logic (dacht ik)
Ik geloof dat dit ergens in 1998 was ofzoOp donderdag 21 maart 2002 15:10 schreef MBMarduk het volgende:
[..]
In welk jaar was dat?
Ik kreeg in mijn compu in Aug. 1997 ook een S3ViRGE die ik tot een week geleden nog gebruikte. Blij ben ik er niet echt mee geweest.
Pagina: 1