printer schoonmoeder,...

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
zoals de topic zegt,....er moet dus een nieuwe printer komen bij mijn schoonmoeder,...

Ik mag +- 300,- piek uitgeven. Zelf zat ik te denken aan 1 of andere epson, want met hp heb ik het een beetje gehad, zoveel mensen die problemen krijgen met het transport systeem en de kwaliteit van hp vind ik ook niet altijd super, vind ik bij epson beter.

Zal ik inderdaad voor epson gaan? wat zijn daar de voor/na -delen van. Of heeft iemand anders nog andere suggesties??

ik hoor het graag.

tnx
Yoda

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:42
'k heb zelf net de nieuwe Xerox printer gekocht M750. kost 330,- naar dan heb je een puik ding!
helaars wel onnozel groot uigevallen. maar als je een beetje ruimte hebt, is het een goede keuze.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Denk dat een Epson inderdaad een goede keus is. Ik heb zelf ook een Epson en ben er zeer tevreden over. De Epson Stylus Color 660 kost volgens Pricewatch maar ƒ259,- incl. btw. Misschien is dat wat.

GreeTz
The-Force

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 09:22

Muggie

8 pm

[Zing modus]
Gooi je schoonmoeder uit het raam
en de printer erachteraan
[/Zing modus]

PSN: mug_8pm

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

moet het perse kleur zijn?

Zo niet, dan kan je beter een 2de hands laserprintertje kopen, scheelt ongeveer een faktor 6 aan kosten per afdruk.

Ik had een HP Laserjet 3D voor 250,- incl toner en een Laserjet 4+ voor 300,- ook incl toner, deze draaien beide tot volle tevredenheid.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 13:31

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 14:47 schreef Herman het volgende:
moet het perse kleur zijn?

Zo niet, dan kan je beter een 2de hands laserprintertje kopen, scheelt ongeveer een faktor 6 aan kosten per afdruk.

Ik had een HP Laserjet 3D voor 250,- incl toner en een Laserjet 4+ voor 300,- ook incl toner, deze draaien beide tot volle tevredenheid.[/quote]Totdat je toner op is !!

Epson is idd ok! Heel gebruiksvriendelijk, ook voor schoonmoeders (en/of oma's).
Koop altijd cartridges van een white label, deze zijn goedkoper en net zo goed (Lees: beter)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Effe rekenen:

Met een toner doe ik 5000 velletjes (volgens HP zou ik er 4000 moeten doen, maar ik print nogal eens weinig tekst. Laten we even van 4000 uitgaan.
Dit kost mij 150,- (officiele toner van HP)

Met een emmer(tje) inkt doe ik 500 pagina's
Dit kost mij onderhand 70,-. Ik heb 8 van die tankjes nodig voor 4000 pagina's.

Zelfs al kosten de tankjes inkt 18,75 dan ben ik nog steeds even duur/goedkoop uit. Alleen heb ik dan nog steeds de kwaliteit van een laserprinter. (met orginele toner, witmerk toner kost 75,- oid maar heb ik geen ervaring mee, maar dan ligt de vergelijking nog weer anders)

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Die white-label dingen lijken me juist niet zo goed,..heb gelezen dat de printerkop daar door verstopt zou kunnen raken, omdat die bij epson dus niet op in cartridge zit maar in de printer,..waardoor de inkt cartridges dus wel weer goedkoper zijn dan bij hp.

ik twijfelde eerst tussen de 400 en 600 serie maar het enige verschil is 1 pagina meer per minuut en dat de 600 serie 1440 dpi kan ipv 720, maar dat is ook niet zo nodig voor haar.

Maar dan nu: in de 400 serie heb je de nieuwe 480 en de oude 460, maar die 480 ziet er niet UIT!,..gammel ding lijkt het,...het papier komt op het bureau te liggen er zit geen bak onder,..dus als je de printer op de rand van de tafel wilt zetten dan kan dat niet,...echt vaag,....en die 480 is ook goedkoper dan dat de 460 was,.....

die 460 is nog wel te krijgen, ik denk dat ik zo 1 ga zoeken

Afbeeldingslocatie: http://www.memo.nl/shop/images/180/182/picture_gr.gif dit is dus de 460 (oude model)

en dit is de 480(nieuwemodel)
Afbeeldingslocatie: http://rodo.modules.nl/shop/user/photos/000710.jpg

btw ik ga ze in ieder geval niet halen bij de winkels waar de plaatjes vandaan komen,....te duur,...

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De 670 zit ook in een andere (betere, die van de 760) behuizing als de 460, plus dat de 670 en 480 gebruik maken van 'Variable-Sized Droplet Technology' wat de 460 dus niet doet.

Maar koop iig geen canon, wat een zooi is dat, ik had vandaag weer een klant met een verotte printkop (BJC-2000 van amper 2 maanden oud). Jaar garantie dacht ik. Bel ik op 'nee meneer, op de kop zit maar 45 dagen garantie'. Wat een gare zooi! :r

Verwijderd

Voordelen Epson:
- Goedkoop
- Hoge Kwaliteit Afdruken (lees ook nadelen)
- Goedkope Inktpatronen

Nadelen Epson:
- Inkpatroon zonder een kop, deze zit in de printer en is niet te vervangen (kop verstopt printer kan het raam uit)
- Inkt is snel op dus in verhouding erug duur.

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
maar de behuizing van de 480 lijkt me veel minder dan die van de 460 en de papier in en uit voer van de 480 lijkt me ook minder dan die van de 460?!?!?!
Pagina: 1