Nou wil ik best een laptop gaan gebruiken om een koetje op te laten grazen, alleen qua warmte productie lijkt me dit niet echt gezond. Heb namelijk al in andere draadjes gelezen dat dit de ventilator kan laten kapotgaan en dat is nou niet echt m'n bedoeling (of hoe duur is zo'n reparatie, want ach... geld moet rollen (het liefst mijn kant op
))
Het is een PIII 650 laptopje, dus echt megasnel grazen doet ie niet, maar hij zit zo rond de 1.4 a 1.5 M/sec.
Hopelijk kunnen jullie me wat antwoorden geven hoe ik anders die ventilatoren standaard aan kan laten als ie op de stroom zit, en of dit wel gezond is voor zo'n ventilator in een laptop (en of er nix kapot kan gaan door de grote overbelasting van het arme processortje).
Alvast bedankt
Het is een PIII 650 laptopje, dus echt megasnel grazen doet ie niet, maar hij zit zo rond de 1.4 a 1.5 M/sec.
Hopelijk kunnen jullie me wat antwoorden geven hoe ik anders die ventilatoren standaard aan kan laten als ie op de stroom zit, en of dit wel gezond is voor zo'n ventilator in een laptop (en of er nix kapot kan gaan door de grote overbelasting van het arme processortje).
Alvast bedankt