Toon posts:

[XP]Welke driver voor Sb Live 1024?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ga morgen ff winxp er op nieuwe opzetten en ik heb al veel verschillende drivers voor mn Soundblaster Live 1024, geprobeerd, maar ik vond geen enkele er naar behoren werken.. bij een windows reboot pakte hij maar steeds 2 boxen, het geluid had een halve seconde vertraging... voor win98 had ik wel een goede driver maar dat os gebruik ik niet meer...

Ik heb een via chipset... hoorde dat die wel eens ruzie hadden met creative soundblasters...

Speakers = FPS 1600

kheb de search gebruikt...

Verwijderd

Wat voor VIA cipset heb je? Heb je de VIA 4in1 drivers enzo geinstalleerd? Kan je andere mogelijkheden uitlsluiten? Als ie et in Windows 98 wel deed, lijkt het me niet dat ie nu opeens moeilijk gaat doen met je chipset, dus daar zal et wel niet aan liggen. Verder kan ik me niet voorstellen dat er in de search niks te vinden is. Heb je de [AV] FAQ al eens doorgelezen? Daar staat ook een hoop handige info in mbt SB Live!s...

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Mijn SBLive! draait nu niet meer op een VIA MVP3 maar op een Alladin5 chipset! Werkt super!

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

bij een windows reboot pakte hij maar steeds 2 boxen,
Dat is dus een bekend probleem.

Probeer de ftp die in mijn FAQ staat of anders het centrale topic waarnaar ik link (onderaan die FAQ).

Als titel heeft die faq overigens niet de woorden "live" en "driver" staan enzo hoor :Z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.