Toon posts:

Wie kan mij helpen want ik baal van MXstream :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer dus die (fantastische) Alcatel modem te Tweaken en als ik idereen moet geloven is het ow zo makkelijk.

Nou mij lukt het gewoon niet je ik ben er nu zo'n 3 dagen mee aan het k*tten.

Hier zou je je paswoord kunnen krijgen : http://security.sdsc.edu/self-help/alcatel/challenge.cgi
ik krijg wel een paswoord maar die klopt niet.

Is er niet gewoon een makkelijke uitleg of iets

Met vriendelijke groet

een ontevreden KPN gebruiker

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoezo ben je een ontevreden kpn gebruiker als je je modem niet gehacked krijgt?
KPN geeft daar geen support op hoor ;)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:03
Op dinsdag 19 maart 2002 22:47 schreef Shadeski het volgende:
...

een ontevreden KPN gebruiker
en wat heeft KPN er nou mee te maken :?

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ver geet je niet de ( ) :?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik doe alles zoals het moet ik voer alles in zonder de ()

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 01:35
Kan je iets preciezer zijn? Krijg je een foutmelding etc. etc.? Dus probeer je exacte probleem te omschrijven, misschien dat we je dan kunnen helpen

• Mr.Nobody
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 22:52 schreef Shadeski het volgende:
Nee ik doe alles zoals het moet ik voer alles in zonder de ()
er staat duidelijk:

SpeedTouch(xx-xx-xx-xx-xx-xx)

invullen... ik krijg alleen mijn juiste pass nu ook niet meer. maar zo moet je hem wel invullen

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Download anders op die site even de goede firmware van die modem. Bij mij deed die pass het niet, maar toen ik naar een oudere firmware ging deed hij het wel. Is te downen op die site, waar alles uitgelegd wordt.

Verwijderd

Er zijn tweakers die zo dom zijn dat ze het verschil tussen kleine- en HOOFDletters niet kennen/kunnen/kannen :+

Verwijderd

Kleine tip, tweak hem niet.

Ik heb het ook gedaan, alles draaide perfect, maar na 1 á 2 maanden begon de snelheid in één keer te zakken, en na een tijdje was hij overleden. (orange lampje bleef branden)

goed, ik naar KPN toe, krijg een nieuwe modem, tweak hem weer, weer na 1.5 maand weer de snelheid omlaag, snel weer terug getweaked (bang dat hij weer verot zal gaan)

Wat je veel beter kan doen is een proxy server (geen gekloot met poortmapping, eenvoudiger te beveiligen, eenvoudiger om restricties op bepaalde pagina's te leggen)

Als ik jou was zou ik hem gewoon niet tweaken, krijg je later misschien nog wel spijt van

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 20 maart 2002 09:41 schreef Brop het volgende:
Kleine tip, tweak hem niet.

bla bla bla bla
ja sorry maar dan doe jij toch iets verkeerd...

er zijn hier 100'den zelf misschien meer als 1000 en ik heb die problemen nog nooit gezien.

Verwijderd

Dat van jou komt nog wel.

en als je hem tweaked, en je prikt hem in een hub, ja.
dan moet je op elke pc een firewall installeeren, om het een beetje beveiligd te krijgen.
Op woensdag 20 maart 2002 09:47 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

ja sorry maar dan doe jij toch iets verkeerd...

er zijn hier 100'den zelf misschien meer als 1000 en ik heb die problemen nog nooit gezien.

Verwijderd

Ik dacht ook eerst dat ik het niet werkte bij mijn modem, maar ik bleek ook iets vergeten te zijn.

Let op Hoofdletters: SpeedTouch
Let op spaties: SpeedTouch (

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op woensdag 20 maart 2002 11:48 schreef Brop het volgende:
dan moet je op elke pc een firewall installeeren, om het een beetje beveiligd te krijgen.
Ohja? Ik heb mn tweaked modem in hub/switch zitten, en beide pc's die er aan hangen zijn zonder firewall stealth volgens www.grc.com.

Verwijderd

bij het tweeken van mijn modem dacht ik dat je alleen de letter en cijferreeks tussen de haakjes moest intypen als password |:(
Het duurde wel even voordat ik er achter kwam dat je ALLES moest overtypen |:( |:( |:(

Verder werkt mijn tweeky probleemloos (al een jaar of wat) *D

Verwijderd

mijn modemtweek is trouwens wel gelukt en ben nog steeds ontevreden over KPN :(, dus of je dat probleem met het tweeken van je modem oplost?... :?

• Pacjack
  • Laatst online: 12-08 21:42
Op woensdag 20 maart 2002 13:34 schreef Keeper het volgende:

[..]

Ohja? Ik heb mn tweaked modem in hub/switch zitten, en beide pc's die er aan hangen zijn zonder firewall stealth volgens www.grc.com.
Beetje off-topic maar

Ik heb dus ook mijn modem getweakt, en ben daarover zeer tevreden (vind het alleen jammer dat ik geen bestanden kan verzenden via msn, zijn daar topics over?)
En volgens mij zit er echt een goeie firewall in die modem, want bij www.grc.com geeft hij ook bij mij aan dat al mijn poorten stealth zijn! Ben ik dus echt blij mee :9

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Mr.Nobody
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 18:59 schreef Pacjack het volgende:
En volgens mij zit er echt een goeie firewall in die modem, want bij www.grc.com geeft hij ook bij mij aan dat al mijn poorten stealth zijn! Ben ik dus echt blij mee :9
dit heeft meer met NAT te maken dan de firewall :?

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Zie sig... :z

Of check de FAQ :P

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 11:48 schreef Brop het volgende:
Dat van jou komt nog wel.

[..]
whoehahaha dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb! Dat heeft niets te maken met Tweaken. Alleen als je OF defserver instelt moet je de PC waar het heenverwijst een goede firewall draaien OF als je aparte doorverwijst moet je erop letten. Voor de rest maakt het helemaal niets uit. Je ben factor 100 veiliger met een tweaked modem, omdat hij geen poorten naar binnen meer open laat staan en de modem niet meer fysiek aan 1 PC hangt.
Pagina: 1