@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Weet je zeker dat je geen 2 accounts bezit
hoort dit niet in de SU?
ookal ben je niet stout
ookal ben je niet stout
Verwijderd
Regdatum klopt wel gok ik zo, de accounts die een id hebben net iets hoger of lager dan jij zijn ook rond die tijd geregd.
Je postcount klopt wel, je hebt 98 echte posts, waarvan 4 huiskamer posts, die dus niet meetellen voor je totaal. Wat de huiskamer is vind je in de FAQ
Je postcount klopt wel, je hebt 98 echte posts, waarvan 4 huiskamer posts, die dus niet meetellen voor je totaal. Wat de huiskamer is vind je in de FAQ
Nee.Op dinsdag 19 maart 2002 22:37 schreef Snow_King het volgende:
hoort dit niet in de SU?
ookal ben je niet stout
Hoe kan ie met 98 posts dan de huiskamer inOp dinsdag 19 maart 2002 22:38 schreef johnny appleseed het volgende:
Regdatum klopt wel gok ik zo, de accounts die een id hebben net iets hoger of lager dan jij zijn ook rond die tijd geregd.
Er is een topic van hem gemoved naar de HK of een andere topic waar een reaktie van hem.Op dinsdag 19 maart 2002 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoe kan ie met 98 posts dan de huiskamer in
Bannen die kloon
Ja ik had 'm al doorOp dinsdag 19 maart 2002 22:40 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Er is een topic van hem gemoved naar de HK of een andere topic waar een reaktie van hem.
-edit- kewl, ik zie nu dat ik al over de 3000 posts zit
Verwijderd
Topics die naar de HK gesmeten zijnOp dinsdag 19 maart 2002 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoe kan ie met 98 posts dan de huiskamer in
das nummer 3Op dinsdag 19 maart 2002 22:41 schreef MREn het volgende:
[..]
Topics die naar de HK gesmeten zijn
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
...ik in mijn outlook-inbox een mail heb gevonden die dateert van 22 augustus 2001...
Die klopt nie
En mocht je in augustus geregged zijn, dan kan dat niet overeenstemmen met je UserID want die van augustus zitten van rond UserID 30.000 en niet van UserID 34.000
extra update 
ik heb die mails een goed bekeken.
mail van 22-08-2001 = user "Mr.CeeJay"
mail van 20-10-2001 = user "Mr_CeeJay"
mail van 04-11-2001 = user "Mr.CeeJay"
Sorry ik wist niet dat ik 2 usernames had.
Die Mr_ zal het wel niet meer bestaan
Anyway die Mr.CeeJay is volgens mij dus een 2de keer aangemeld, vreemd ik kom er toch wekelijks
ik heb die mails een goed bekeken.
mail van 22-08-2001 = user "Mr.CeeJay"
mail van 20-10-2001 = user "Mr_CeeJay"
mail van 04-11-2001 = user "Mr.CeeJay"
Sorry ik wist niet dat ik 2 usernames had.
Die Mr_ zal het wel niet meer bestaan
Anyway die Mr.CeeJay is volgens mij dus een 2de keer aangemeld, vreemd ik kom er toch wekelijks
@echo off
snuif snuif humOp dinsdag 19 maart 2002 22:50 schreef Mr.CeeJay het volgende:
[..]
Die CeeJay ben ik echt niet, zweer ik !
What's that funny smell
't is gewoon omdat ik weet dat ik nergens CeeJay zonderOp dinsdag 19 maart 2002 22:51 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
snuif snuif hum
What's that funny smell![]()
Mr. ervoor ooit heb gebruikt. Lijkt me onmogelijk.
Verder ben ik ook niet zo schuw om totaal geen info verder in te vullen.
De admin's hier zullen vast kunnen nakijken of IP's overeenkomen en/of Ceejay nog actief is...
Edit: en ik heb geen 'w' in mijn achternaam
@echo off
Ip's komen iig niet overeen.Op dinsdag 19 maart 2002 22:54 schreef Mr.CeeJay het volgende:
De admin's hier zullen vast kunnen nakijken of IP's overeenkomen en/of Ceejay nog actief is...
Mr_CeeJay is overigens niet te vinden in de DB.
Jammer,
ik zweer toch echt dat ik sinds de zomer ben geregistreerd.
@echo off
Kan, maar weet jij ook zeker dat dat op GoT was?Op dinsdag 19 maart 2002 23:13 schreef Mr.CeeJay het volgende:
Jammer,
Jah want op de Frontpage heb ik een totaal andere username (omdat ik hem daar nog niet kan veranderen, tochOp dinsdag 19 maart 2002 23:15 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Kan, maar weet jij ook zeker dat dat op GoT was?
En op de Frontpage ben ik sinds 17 juni 2001 registred.
@echo off
Pagina: 1