Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Lijkt me een beetje nutteloos.. Vind het juist wel handig dat ie zover terug loopt, zodat je oude versies etc. terug kunt zoeken wanneer je het nodig hebt...
Meestal zijn die links dan toch al doodOp dinsdag 19 maart 2002 22:49 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me een beetje nutteloos.. Vind het juist wel handig dat ie zover terug loopt, zodat je oude versies etc. terug kunt zoeken wanneer je het nodig hebt...
They made me do it.
dan kloppen die URL toch niet meer? En het is dan allemaal verouderd enzo.Op dinsdag 19 maart 2002 22:49 schreef devv05 het volgende:
Ga jij nog een bios uit het jaar 2000 flashen dan?
Das wel zo... Maar een mogelijkheid om terug te kunnen zoeken is altijd handig...Op dinsdag 19 maart 2002 22:50 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Meestal zijn die links dan toch al dood
Ik wel hoorOp dinsdag 19 maart 2002 22:51 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
dan kloppen die URL toch niet meer? En het is dan allemaal verouderd enzo.
Ga jij nog een bios uit het jaar 2000 flashen dan?
Maar das idd wel zo.. Maar je zal het maar net nodig hebben
Dan kan je toch op die link klikken die onderaanstaat die verwijst naar een lijst van alle updates in 2000Op dinsdag 19 maart 2002 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das wel zo... Maar een mogelijkheid om terug te kunnen zoeken is altijd handig...
[..]
Ik wel hoor
Maar das idd wel zo.. Maar je zal het maar net nodig hebben
Scheelt een hoop laad-tijd == minder server belasting
Met mijn leete connex heb je toch geen verschil in laadt-tijdOp dinsdag 19 maart 2002 22:53 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
Dan kan je toch op die link klikken die onderaanstaat die verwijst naar een lijst van alle updates in 2000
Scheelt een hoop laad-tijd == minder server belasting
jaOp dinsdag 19 maart 2002 23:01 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?Action=Search
Ik wil niet gaan searchen...Vind jij die lijst niet overdreven lang dan?
Hij kan toch veeel korter?
Als je iets nodig hebt dan, wil je dan alles gaan aflezen i.p.v. keywords te gebruiken om je meuk te zoeken 
Ik iig niet. Mocht ik iets nodig hebben, dan doe ik 2 dingen:
• Meuksearch gerbuiken
• De hele lijst laden en dan gaan zoeken met Ctrl+F (in IE)
Mocht ik dan nog niks vinden dan wordt het Google
• Meuksearch gerbuiken
nee oke die search functie is idd handig, maar ik denk dat de meeste mensen die hele lijst laten laden. Maar mijn punt is dat alle updates van het jaar 2000 eigenlijk overbodig zijn. Deze kunnen makkelijk uit de lijst gehaald worden en bv in een link daaronder komen met bv:Op dinsdag 19 maart 2002 23:12 schreef Robin Vreuls het volgende:
Als je iets nodig hebt dan, wil je dan alles gaan aflezen i.p.v. keywords te gebruiken om je meuk te zoeken
• Meuksearch gerbuiken
"Software updates uit het jaar 2000"
Ik noem maar wat. Zo wordt die lijst toch veel korter? En dus sneller.
Of is dit niet praktisch?
Dat (en meer verbeteringen) moeten ooit komen in een complete rewrite van de meuktracker. Femme heeft het alleen nogal druk, waardoor dit nog wel even kan duren.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1