Touchscreen remote control

Pagina: 1
Acties:

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
Hoi, bij een maat heb ik de Philips Pronto gezien.
Afbeeldingslocatie: http://www.remotecentral.com/pronto/photo1.jpg
http://www.remotecentral.com/
Ik zit te overwegen om ook z'n soort AB te kopen, heeft iemand hier met een vergelijkbaar product ervaring mee?

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

de afstand bediening gaan bij ons al zo snel kapot laat staan zo een

we zitten er wel eens op :P

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het lijkt mij dus waardeloos omdat je op zo'n glad display natuurlijk niet blind de toetsen kunt vinden.

• Peertje NL
Op dinsdag 19 maart 2002 22:37 schreef Nikel het volgende:
Het lijkt mij dus waardeloos omdat je op zo'n glad display natuurlijk niet blind de toetsen kunt vinden.
ehhm ooit gehoort van achtergrond verlichting
dat vond ik trouwens ook een groot voordeel als je in een donkere kamer films kijkt.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moet je dat ding eerst alle commandos leren, net zoals bij een palm met omniremote?

• Peertje NL
Op dinsdag 19 maart 2002 22:43 schreef Cubix het volgende:
Moet je dat ding eerst alle commandos leren, net zoals bij een palm met omniremote?
ja, hmmm kunnen alle/de meeste PDA een IR ontvangen EN zender?

• marcelvdk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:51
hallo,

De pronto kun je rechtstreeks op je pc aansluiten en dan kun je hem net zo programmeren als je wilt. De display, is een touch-screen met backlight. Het is waarschijnlijk de allerbeste AB die er te koop is. Ik vindt hem wel prijzig. Maar als euro's geen rol spelen koop je de pro versie, die heeft een kleurenscherm!

met vriendelijke groeten, marcel

Verwijderd

Wat mag dat schatje wel niet kosten? Ik vind het ook wel handig, ik heb namelijk mn TV aan mn HiFi versterker hangen, en als ik het volume wil veranderen moet ik steeds m'n HiFi AB hebben ipv mn TV :{ Daar is et dus wel handig voor :)

• Peertje NL
Op dinsdag 19 maart 2002 23:08 schreef marcelvdk het volgende:
hallo,

De pronto kun je rechtstreeks op je pc aansluiten en dan kun je hem net zo programmeren als je wilt. De display, is een touch-screen met backlight. Het is waarschijnlijk de allerbeste AB die er te koop is. Ik vindt hem wel prijzig. Maar als euro's geen rol spelen koop je de pro versie, die heeft een kleurenscherm!
Ja weet ik al, heb er al mee mogen spelen,
mijn vraag was oa of er kinderziektes zijn en of ze snel kapot gaan!

Hij kost 600 dat hij zei

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Er is ook een echt gave versie van die Pronte, De Proto Pro, met een kleuren scherm. Toen ik ging informeren naar de prijs moesten ze de leverancier bellen in de winkel de eerste reactie aan de telefon was "Het is een afstandsbediening he", toen wist ik eignelijk genoeg. Het ding bleek ruim boven de 2000 Gulden te liggen. Philips heeft trouwens een mooie site voor de Pronto serie http://www.pronto.philips.com/ .

Ik heb toch maar afgezien van deze remote ....... een palm met heftige IR drivers is goedkoper, en veel veelzijdiger.

Murphy was an optimist

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:25

80000

mrox

E-MANs - dinsdag 19 maart 2002 23:18
mijn vraag was oa of er kinderziektes zijn en of ze snel kapot gaan!
Anderhalf jaar oud en nog geen problemen
mee gehad.

Nadeel is dat het springen van het ene menu naar het andere menu met veel bitmaps, naar mijn gevoel, een beetje traag is.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 22:42 schreef E-MANs het volgende:

[..]

ehhm ooit gehoort van achtergrond verlichting
dat vond ik trouwens ook een groot voordeel als je in een donkere kamer films kijkt.
Hij had het over BLIND gebruik. Dus dwz dat je er niet naar kijkt. En dan zie je ook dat backlight niet

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ik heb er een van jvc, oudje al zonder cool blauw licht, maar werkt echt geweldig en je laat ze MINDER vallen!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik vind hem veeeel te groot!!!

en zoveel extra's kan hij nou ook weer niet.. een AB blijft een AB

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik zou voor deze gaan. Jammer dat het plaatje niet echt representatief is: de kleuren zien er nogal beroerd uit. Vooral 's avonds is het een hele coole AB! De knoppen worden net zo goed verlicht als het display.

Afbeeldingslocatie: http://www.comtronics.nl/media/Src-2010_groot.jpg

Hij kost 'slechts' 179,- euro inclusief een datalink-kabel om hem via je PC te programmeren. Het touchscreen-scherm kun je geheel naar eigen wens indelen met knoppen van verschillende afmetingen etc. etc.
Er zit zelfs een macro-functie op om meerdere acties achter elkaar uit te voeren!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Op woensdag 20 maart 2002 21:57 schreef Gash het volgende:
Ik zou voor deze gaan. Jammer dat het plaatje niet echt representatief is: de kleuren zien er nogal beroerd uit. Vooral 's avonds is het een hele coole AB! De knoppen worden net zo goed verlicht als het display.

[afbeelding]

Hij kost 'slechts' 179,- euro inclusief een datalink-kabel om hem via je PC te programmeren. Het touchscreen-scherm kun je geheel naar eigen wens indelen met knoppen van verschillende afmetingen etc. etc.
Er zit zelfs een macro-functie op om meerdere acties achter elkaar uit te voeren!
Merk en type? En waar te koop?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• Peertje NL
Op woensdag 20 maart 2002 21:57 schreef Gash het volgende:

[afbeelding]

hmmm ja dat is wel wat, zal ff kijken

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Op woensdag 20 maart 2002 22:16 schreef curry het volgende:

[..]

Merk en type? En waar te koop?
Hij is op www.comtronics.nl te koop (daar werk ik dus... :) )

De afstandbediening is de Sunwave SRC-2010 en de datalinkkabel is type SLC-2081.
De software voor deze a.b. is ook via onze site te downloaden.
Pagina: 1