Rebuilding knowledge database
Welke driver heb je geïnstalleerd? Heb je deze al geprobeerd?
Nee nog niet, keb maanden naar goede voodoo 2 driver voor w2k gezocht, ook wel een paar gevonden, maar die werkten dan weer niet lekker. K zal deze eens proberen.
Zoals je ziet duurde het bij mij ook 11 minuten voordat ik hem gevonden hadOp dinsdag 19 maart 2002 22:29 schreef uppie83 het volgende:
Nee nog niet, keb maanden naar goede voodoo 2 driver voor w2k gezocht, ook wel een paar gevonden, maar die werkten dan weer niet lekker. K zal deze eens proberen.
Hmm, maar deze driver lost het probleem niet op.
Al service packs geinstalleerd op win2k ?
dikzak
Nee, maar kan dat het probleem zijn ???
Ik bedoel eerder deed Q3 het wel bij hem. En toen had hij ook geen SP geinstalleerd.
Ik bedoel eerder deed Q3 het wel bij hem. En toen had hij ook geen SP geinstalleerd.
Ik heb dit probleem ook wel eens onder Win98. Alles wat ik dan bij mij hoef te doen is naar de Beeldscherm instellingen gaan en dan naar de tab van de V2. Dan start ik het spel op en doet de V2 het meestal wel. Gewoon het spel nog een keer starten. Werkt bij mij.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
ik heb mijn creative voodoo 2 12 mb nooit lekker draaiende gekregen onder win2k. 
win98 liep ie wel probleemloos dus mischien toch maar weer naar win98 ?
ken er nog een, zit nu weer op win98se... wel drivers voor windows 2000 en niet werken hoorOp woensdag 20 maart 2002 22:04 schreef SilverBolt het volgende:
ik heb mijn creative voodoo 2 12 mb nooit lekker draaiende gekregen onder win2k.
Hmm, vage error. Na tig keer opstarten doet ie het weer
Pagina: 1