Laatst ben ik in Keulen geweest, en daar hadden ze de S45i, en die was helemaal zwart. Ik heb de S45. Is ie niet op een manier te tweaken?
Verwijderd
Kleur zal wel lukken. Upgraden naar i zal niet gaan denk ik, aangezien je de 6310 niet kan upgraden naar 6310i, t68 niet naar t68i etc etc.
s45 is de s45i
ik heb em zelf ook (zilver) en die i stond vroeger voor internet je had toen nog de c35 en de c35i (kwam veel meer voor).
Blijkbaar is er dus in duitsland een andere kleur leverbaar, maar dat is nog wel dezelfde telefoon!
ik heb em zelf ook (zilver) en die i stond vroeger voor internet je had toen nog de c35 en de c35i (kwam veel meer voor).
Blijkbaar is er dus in duitsland een andere kleur leverbaar, maar dat is nog wel dezelfde telefoon!
|Specs|
Volgens mij heeft het inderdaad met Mobile JAVA ondersteuning te maken, en dat is niet te upgraden. (J2ME ofzo heet het geloof ik)
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
De T68 upgraden kan wel hoor.Op dinsdag 19 maart 2002 22:06 schreef tjetta het volgende:
Kleur zal wel lukken. Upgraden naar i zal niet gaan denk ik, aangezien je de 6310 niet kan upgraden naar 6310i, t68 niet naar t68i etc etc.
.... Ik weet het ook niet
Er gaan geruchten dat de S45i dezelfde hardware heeft als de S45, in dat geval zou hij te upgraden zijn. S45i heeft inderdaad java. Ik betwijfel of de upgrade mogelijk is (zal toch wel meer geheugen nodig hebben dan voor java lijkt me), en als het al mogelijk is zal Siemens wel niet zo vriendelijk zijn om dat gratis te maken...
Maar je weet het niet met Siemens
De S45 is trouwens sowieso al een heerlijke foon
Maar je weet het niet met Siemens
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
van s45 naar s45i gaat wel , er komt officiele software uit . check www.sl45.com
En van de t68m naar de t68i kan ook , heb net nog naar ericsson gebelt over 3 weken hebben ze er software voor
En van de t68m naar de t68i kan ook , heb net nog naar ericsson gebelt over 3 weken hebben ze er software voor
Da's gewoon de FW21, daarmee wordt het nog geen S45i vrees ik
(maar wel weer een stukkie beter vond ik)
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
http://www.club-siemens.com/mobiles/s45.shtml
Extra features on S45i:
POP3 mail-client
Faster syncronization
New game: RaceAce
Verwijderd
Als je nou S45i firmware op je S45 zou zetten..... zou dat genoeg zijn om er een S45i van te maken?
Das andere software, niet de upgrade naar s45iOp woensdag 20 maart 2002 19:36 schreef Genoil het volgende:
De upgrade software is er nu:
http://www.infosync.no/news/newsbits/show.php?id=1564
Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd. Vind het jammer dat Siemens een [i]i[/b] op de markt brengt, snap het wel natuurlijk.
schop
sorry heur.
Maar is er al meer bekend over de S45i en de *mogelijke* update van de s45 naar de i ?
sorry heur.
Maar is er al meer bekend over de S45i en de *mogelijke* update van de s45 naar de i ?
Heb deze foon ook sinds een paar dagen, echt fijn toestelletje. Heeft iemand nog wat url's met leuke software toevallig?
You're so fucking special. I wish I was special.
Er zijn links zat voor de Siemens PhonesOp zondag 02 juni 2002 20:29 schreef Exposure het volgende:
Heb deze foon ook sinds een paar dagen, echt fijn toestelletje. Heeft iemand nog wat url's met leuke software toevallig?
Have fun .... Renzo4000 is ook een trotse bezitter van een Siemens S45
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
kheb nu mijn siemens geupdate van softwareversie 21 naar 24. En alles werkt...alhoewel ik geen id heb wat er is veranderd. je kan hem hier http://www.moguai-network.de/gsm-free/Siemens/flashen/flashs45/s45_24.zip vinden. (de taal van de updatesoftware is meen ik zweeds ofzow...maar de taal van de phone blijft de oude.
Weet iemand al hoe ik van de s45 de s45i kan maken? Ik wil graag die pop3 mailclient....
Weet iemand al hoe ik van de s45 de s45i kan maken? Ik wil graag die pop3 mailclient....
En je T9 taal is ook gewoon Nederlands nu nog?Op maandag 03 juni 2002 14:43 schreef hitchhacker het volgende:
kheb nu mijn siemens geupdate van softwareversie 21 naar 24. En alles werkt...alhoewel ik geen id heb wat er is veranderd. je kan hem hier http://www.moguai-network.de/gsm-free/Siemens/flashen/flashs45/s45_24.zip vinden. (de taal van de updatesoftware is meen ik zweeds ofzow...maar de taal van de phone blijft de oude.
Move along people. Nothing to see here.
shit....neee...hij staat op automatisch en als ik dat niet wil kan ik kiezen tussen: engels, duits, frans, italiaans en russisch (dit vind je onder instellingen -> toestel - t9 -> invoertaal)
Ff kijken wat versie 23 doet....
*update* hij kan niet terug gezet worden... (ook versie 21 niet) *update*
Dan maar flashen??
Ff kijken wat versie 23 doet....
*update* hij kan niet terug gezet worden... (ook versie 21 niet) *update*
Dan maar flashen??
Thread had ik al gezien, die url's ookOp zondag 02 juni 2002 21:10 schreef renzo4000 het volgende:
[..]
Er zijn links zat voor de Siemens Phones... pak anders ff dit draadje erbij: [topic=456728/1/25]
Have fun .... Renzo4000 is ook een trotse bezitter van een Siemens S45![]()
![]()
!
ik heb S45i versie 3 gevonden, wie durf?
Iemand met een gevallen toestel of zo???
Iemand met een gevallen toestel of zo???
Probeer het zelf maar ff! 
* Harmen is nieuwsgierig.
* Harmen is nieuwsgierig.
Whatever.
Verwijderd
IvoB,
Waar heb je versie 03 gevonden? Die zit namelijk al in mijn pas gekoche S45i. Ook daar zit een softwarebug in. Als ik mijn belsignaal voor alle oproepen verander, wordt dit niet doorgevoerd voor oproepen van mensen die in mijn telefoonboek staan. Ik moet dat daar dan "handmatig" veranderen. Op mijn good old M35i werkt dit wel goed
Waar heb je versie 03 gevonden? Die zit namelijk al in mijn pas gekoche S45i. Ook daar zit een softwarebug in. Als ik mijn belsignaal voor alle oproepen verander, wordt dit niet doorgevoerd voor oproepen van mensen die in mijn telefoonboek staan. Ik moet dat daar dan "handmatig" veranderen. Op mijn good old M35i werkt dit wel goed
op een gsm site die hier niet zo noem, omdat ie dan snel weer down is... laat maar ff je mail adres achter
offtopic:
Mijn S45 is zaterdag gestolen

Mijn S45 is zaterdag gestolen
Maar IvoB ik zou ook graag willen weten waar jij die software vandaan hebt... mail staat in m'n profiel
Alvast bedankt...
Jammer dat er nog steeds niemand is geweest die zijn S45 in de waagschaal heeft gelegd...
Ludo: Hier is ie te dowen.
Ik wil het wel proberen maar es ff afwachten wanneer hij weer trug is 
ME45 bezit ook dezelfde hardware overigens. (alhoewel je ze niet met dezelfde software mag/kan flashen)
ME45 bezit ook dezelfde hardware overigens. (alhoewel je ze niet met dezelfde software mag/kan flashen)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
TnxIvoB schreef op 02 september 2002 @ 18:53:
Jammer dat er nog steeds niemand is geweest die zijn S45 in de waagschaal heeft gelegd...
Dit ziet er niet fijn uit: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=7575
Lijkt dus niet te lukken
KICK!
HET IS GELUKT!!
Ik heb iig dat nieuwe spelletje, ik zie een inbox, moet alleen nog ff kijken naar de verdere functies daarvan (JAVA zou er ook bij zitten?)
Maar ik ben blij dat het gelukt is!
HET IS GELUKT!!
Ik heb iig dat nieuwe spelletje, ik zie een inbox, moet alleen nog ff kijken naar de verdere functies daarvan (JAVA zou er ook bij zitten?)
edit:
He godver! Nu ben ik Battlemail kwijt
Dus ik heb BattleMail verwisseld met RaceAce, maar ik wil ze allebei natuurlijk 
edit 2: ik zie nu ook de boeddhistische (oid) datum staan, daar heb ik tenminste wat aan!
edit 3: ik ben nu ook de nederlandse T9 kwijt
He godver! Nu ben ik Battlemail kwijt
edit 2: ik zie nu ook de boeddhistische (oid) datum staan, daar heb ik tenminste wat aan!
Amme nooit niet dus hè... Op club-siemens.com hebben ook verschillende mensen het geprobeerd, geen één die lukte...
Tis mij anders echt gelukt hoor, piccies maken?
Dingen die mij opgevallen zijn:
-Email werkt goed
-T9 is english geworden
-Menu enz. taal is nederlands
-BattleMail is vervangen door RaceAce, is wel vet!
-Java nog niet getest, zag niets in menuutjes iig
-m'n pincode-scherm met klokjes is vervangen door een scherm met voetjes
(gsm-free.com staat er ook als ik hem afsluit)
Maar ik zal ff een paar pics schieten...

-Email werkt goed
-T9 is english geworden
-m'n pincode-scherm met klokjes is vervangen door een scherm met voetjes

Whoho you're the manRickbv schreef op 24 oktober 2002 @ 23:25:
Tis mij anders echt gelukt hoor, piccies maken?
-Email werkt goed
-T9 is english geworden
-m'n pincode-scherm met klokjes is vervangen door een scherm met voetjes(gsm-free.com staat er ook als ik hem afsluit)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijgen we ook te horen hoe je dit hebt gedaan? Is wel interessant voor mensen met een S45
Ow ja Java zal je ook op de S45i niet vinden
Verwijderd
Van een S45 -> S45i kan
Echter met Siemens gebeld. JAVA zal er nooit komen voor de S45i!!!
Echter met Siemens gebeld. JAVA zal er nooit komen voor de S45i!!!
Nog wat opgevallen:
-bij uitschakelen van toetsblokkering hoef je niet eerst op OK te drukken, dit was voor het flashen niet zo.
JAVA zal ik dan wel fout gezien hebben
Ik weet niet of de link hier legaal is, maar hij wordt vanzelf weggehaald als het niet goed is:
Een duitse site met stappenplan
disclaimer: bij mij is het gelukt, maar dit is geen garantie dat jouw telefoon blijft leven! Vergeet vooral geen backups te maken!
-bij uitschakelen van toetsblokkering hoef je niet eerst op OK te drukken, dit was voor het flashen niet zo.
JAVA zal ik dan wel fout gezien hebben
Ik weet niet of de link hier legaal is, maar hij wordt vanzelf weggehaald als het niet goed is:
Een duitse site met stappenplan
disclaimer: bij mij is het gelukt, maar dit is geen garantie dat jouw telefoon blijft leven! Vergeet vooral geen backups te maken!
Erg interessant dit. Ik heb zelf ook een S45, en mis een e-mailclient best.
Als je eerst backups maakt (hoe
), kan er dan in principe niks mis gaan? Ik bedoel, als de update naar de i versie fout ga, kan ik dan gewoon de backup erop zetten?
Welke softwareversie had je eerst op de S45 staan?
Als je eerst backups maakt (hoe
Welke softwareversie had je eerst op de S45 staan?
bij mijn me45 zat geen datakabel kan dit ook via infra-rood?
www.heinemanss.nl
RobbertC: bij de link die ik gaf staat het hele proces beschreven, ook hoe je een backup kunt maken. Verder heb ik ook maar wat geprobeerd, maar ik las op de site dat als de i versie niet werkt, er "wrong software" komt te staan, en je gewoon de oude terug kunt flashen.
Maar zoals ik het nu begrijp heb je 2 verschillende software'tjes in dat ding: eeprom (deze moest ik backuppen en later terug zetten), en een soort van OS (hier zit de i versie in). Daarom denk ik dat als je je "OS" sloopt, dat je toch nog de goede versie erop kunt zetten omdat de troep in de eeprom nog goed is. (ik moet wel toegeven dat ik er eigenlijk weinig verstand van heb
)
Ik had gewoon de standaard fabriekssoftware erop staan, geupgrade met die GPRS-update van de siemens site (FW21 dacht ik?)
sheinemans: ik was het eigenlijk vergeten te zeggen, maar je moet dus een speciale flashkabel hebben. Ik had deze nog van m'n oude C35 over, want die in de doos van de S45 zit werkt dus niet. Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat IrDA werkt eigenlijk...
Maar zoals ik het nu begrijp heb je 2 verschillende software'tjes in dat ding: eeprom (deze moest ik backuppen en later terug zetten), en een soort van OS (hier zit de i versie in). Daarom denk ik dat als je je "OS" sloopt, dat je toch nog de goede versie erop kunt zetten omdat de troep in de eeprom nog goed is. (ik moet wel toegeven dat ik er eigenlijk weinig verstand van heb
Ik had gewoon de standaard fabriekssoftware erop staan, geupgrade met die GPRS-update van de siemens site (FW21 dacht ik?)
sheinemans: ik was het eigenlijk vergeten te zeggen, maar je moet dus een speciale flashkabel hebben. Ik had deze nog van m'n oude C35 over, want die in de doos van de S45 zit werkt dus niet. Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat IrDA werkt eigenlijk...
Bedankt voor je reactie 
Helaas heb ik geen flashkabel, en ik kan me ook niemand in m'n omgeving bedenken met zo'n ding. En om er nou speciaal eentje te kopen.
Mail nakijken kan ik ook via een wap-webmail script, dus echt noodzaak is het niet.
Helaas heb ik geen flashkabel, en ik kan me ook niemand in m'n omgeving bedenken met zo'n ding. En om er nou speciaal eentje te kopen.
Mail nakijken kan ik ook via een wap-webmail script, dus echt noodzaak is het niet.
RobbertC schreef op 25 oktober 2002 @ 18:26:Mail nakijken kan ik ook via een wap-webmail script, dus echt noodzaak is het niet.
offtopic:
Daar ben ik al een tijdje naar op zoek. Wat gebruik jij daarvoor
ludo schreef op 25 oktober 2002 @ 18:45:
[...]
offtopic:
offtopic:
http://www.sanisoft.com/wappop/ Werkt best goed, alleen sommige grote/HTML mails opent 'ie niet.
http://www.sanisoft.com/wappop/ Werkt best goed, alleen sommige grote/HTML mails opent 'ie niet.
Verwijderd
Al meer mensen ervaring? Email is leuk, maar heb je daar dan geen gprs abonnement voor nodig, oid? Nederlandse t9 weg lijkt me vervelend, of is dat weer terug te krijgen?Rickbv schreef op 24 oktober 2002 @ 22:40:
KICK!
HET IS GELUKT!!![]()
![]()
![]()
edit:
He godver! Nu ben ik Battlemail kwijtDus ik heb BattleMail verwisseld met RaceAce, maar ik wil ze allebei natuurlijk
edit 2: ik zie nu ook de boeddhistische (oid) datum staan, daar heb ik tenminste wat aan!![]()
Hier nog iemand die een update heeft gedaanVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 00:36:
[...]
Al meer mensen ervaring? Email is leuk, maar heb je daar dan geen gprs abonnement voor nodig, oid? Nederlandse t9 weg lijkt me vervelend, of is dat weer terug te krijgen?
Je hebt geen GPRS nodig om je mail op te halen en te verzenden, ik heb het zo ingesteld dat ik m'n chello mail op kan halen en verzenden door in te bellen op Debitel wap. Je kan zelfs bijlagen toevoegen (ringtones ed
Hmja ik wil dit ook wel doen maar kmoet wel nederlandse T9 houden natuurlijk. Welke software wordt er nou precies gebruikt, officiele van Siemens of is er iets aan aangepast zodat het in de S45 geflashed kan worden? In het eerste geval is het misschien nog ff wachten voor er een versie met het nederlandse T9 woordenboek uitkomt. Wel koel dat het iig werkt, enne dat Race Ace moet haast wel beter zijn dan Battle Mail
lekker slim van siemens, nederlandse t9 kan je weer tegen betaling krijgen;
zoek maar ff op www.my-siemens.com
zoek maar ff op www.my-siemens.com
ow, nice, maar ik ga voor POP3 mail mn "Handy"
dr niet aan wagen 
staat wel leuke tools op die site, om je imei te veranderen etc...
btw: hoe ziet dat spelletje dr uit? is het echt 3d, of zie je het van boven ofzo?
nu nog hopen dat je JAVA ook nog even dr bij doen.. dan zal ik het misschien wel doen
staat wel leuke tools op die site, om je imei te veranderen etc...
btw: hoe ziet dat spelletje dr uit? is het echt 3d, of zie je het van boven ofzo?
nu nog hopen dat je JAVA ook nog even dr bij doen.. dan zal ik het misschien wel doen
Ik heb m'n SL45 naar een SL45i geflasht. Ging gewoon goed hoor. Heb er nu FW52 in zitten en deze firmware is echt super relaxt, iig beter dan alle versies voorheen. Had ook eerst FW49 er op staan maar die was echt vet slecht!
Kan nu dus ook gewoon allemaal java applets enz gebruiken, wel geinig maar onwijs handig is het niet. Vind het meer een extraatje. Meeste applets zijn gewoon games en wat grappige tooltjes voor sms en office dingen. Er zijn trouwens ook wat java pr0n movies
Echt lomp om te zien op zo'n black/white lcd van je telefoon 
En als je nou problemen hebt na de flash met T9 en dat soort dingen moet je gewoon ff die inhoud van de mmc van siemens downloaden voor de SL45i, werkt alles weer goed
Kan nu dus ook gewoon allemaal java applets enz gebruiken, wel geinig maar onwijs handig is het niet. Vind het meer een extraatje. Meeste applets zijn gewoon games en wat grappige tooltjes voor sms en office dingen. Er zijn trouwens ook wat java pr0n movies
En als je nou problemen hebt na de flash met T9 en dat soort dingen moet je gewoon ff die inhoud van de mmc van siemens downloaden voor de SL45i, werkt alles weer goed
hehe
dit topic is voor de S45
en die heeft echt geen mmc inene als'jem flashed
Verwijderd
Ik heb ook problemen met mijn s45i, de infrarood poort doet het niet helemaal goed, b.v. bij een connectie maken springt ie spontaan uit. volgens belcompany moet er een nieuwe update overheen, en ik kan hem dan wel laten opsturen, maar dat duurt ook weer 3 weken enzoVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 10:31:
Heb inmiddels versie 03 ook gevonden
Kun je mij die softwareupdate aub ook doormailen (url)(martijnbwijthmen@hotmail.com)
Verwijderd
Je kan alleen legaal een update laten doen bij Siemens in Zoetermeer. Dat is pleuris ver weg. Opsturen doe ik niet. Liever zelf. Meer mag ik niet zeggen, ik heb al een OW op mijn naam. Kan me niets schelen trouwens.
Pagina: 1