Over internet programma starten

Pagina: 1
Acties:

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Ik ben op zoek naar een programma wat ik installeer op m'n server en dat ik vanaf het internet een programma kan laten starten.

Ik zit met de volgende situatie, het gebeurt nogal eens dat ik software of bestanden nodig heb die op m'n eigen pc staan, deze pc is WakeOnLan enabled, dat werkt ook was ik "WOL 0001022f12cc" uitvoer wordt deze PC ook opgestart maar nu wil ik dat vanaf het internet kunnen down, zodat ik na even gewacht te hebben de pc met VNC kan overnemen.

Wie weet er iets? Ik heb al geexperimenteerd met UICE maar dat werkt neti dan krijg ik alleen ROOT te zien en verder kan ik er niks mee.
edit:

Ik weet neit of ik dit goed post maar dit lijkt mij wel onder IT te joren ipv onder networking oid

Verwijderd

• jjbstolk
Op dinsdag 19 maart 2002 21:53 schreef double_j_wicked het volgende:
pcduo....

http://www.pcduo.com
Tnx, ga ik nu uitproberen, weet iemand toevallig ook nog een freeware programma?

• jjbstolk
Op dinsdag 19 maart 2002 21:57 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Tnx, ga ik nu uitproberen, weet iemand toevallig ook nog een freeware programma?
[edit]
Nou ik heb het gedownload maar geen evaluatie code binnen. Ik heb weleens een programma gezien dat mee draaide als een webservertje en dat je enkele programma erin kon zetten en dan met je browser deze dmv het klikken op een ico kon uitvoeren, dan naam was iets van Remote Program.... zegt iemand dit iets?
[edit]

Sorries gebruikte net de Quote ipv de edit. |:(

Verwijderd

die kan je laten mailen, even liegen over een bedrijf....

• jjbstolk
Op dinsdag 19 maart 2002 22:12 schreef double_j_wicked het volgende:
die kan je laten mailen, even liegen over een bedrijf....
Weet ik heb alles invgevuld dus die zal nog wel komen denk, meot ik effe geduld hebben (is moeilijk maar lukt wel :) )
Pagina: 1