Toon posts:

chat applets over proxy -> kan, maar hoe?¿?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het netwerk hier heb ik de internetverbinding gedeeld met 602Pro LAN SUITE, op zich een goede proxy, die ook socks 5 ondersteunt, maar nu het volgende:

Als ik probeer een chatprogramma te laden (tmf, chatplaza, ilse, dolfijn etc.)krijg ik het niet voor elkaar om de chatverbinding tot stand te krijgen.

Naar verscheidene zoekpogingen ben ik er achter gekomen dat ik een socks5 poort op 8000 moet zetten, okee gedaan, maar het draait dus niet. Okee... op de meeste chatservers staat dat ik de proxy uit moet zetten om te kunnen chatten, allemaal leuk en aardig... maar er zijn hier 3 frequente chatters, en op een pc werken wil niet echt.

Een paar P.S.'jes

-Modem tweaken doen ik niet... daar heb ik er al een mee gemold, en een tweede bijna (zal wel aan de hub liggen)

-Config=
Proxy:602Pro LAN SUITE (5 users license)
Wanadoo adsl @ 512 (over lancard)
3com etherlink
HP/amd pcnet (naar de modem)

-geen flames, ik heb de search _HELEMAAL_ doorgezocht (en de rest van het internet ook

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
waarom gebruik je niet gewoon een nat proggie.

ehh sygate ofzow

Verwijderd

Topicstarter
dan keldert msn er steeds uit... dus dat wil ook niet echt vlotten

bovendien is sygate gebonden aan behoorlijke kosten...
en 602 is free... illegaal gebruik van software kan je niet maken in deze branche

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
hoe bedoel je dat msn er dan steeds uitflikkerd ?

dan doe je toch iets niet goed...

Verwijderd

Topicstarter
oeps.. dat was bij analog x proxyplus

Verwijderd

Het probleem is volgens mij dat je socks proxy gewoon niet goed werkt..

Kijk daar eens naar.

Verwijderd

oh ja, dat je er bij analogX er steeds uit wordt geflikkert, lig aan het programma, deze kan geen cookie's opslaan.
dus is je wachtwoord van msn, etc heel snel verlopen.

Verwijderd

Probeer anders eens 1up net server, goed proggie, en is niet duur.

Verwijderd

Topicstarter
1st up draait ook niet lekker, e nbovendien draait het maar 21 dagen gratis... daarna niet meer

iemand anders een idee?

och laat ook maar... echt veel hoop heb ik niet meer in ongeveer 80% van de gebruikers...

Te lui om iets op te zoeken
laag kennisnivo
laten we zeggen...

hoe moet ik kiezen tussen een compaq presario en een dell optiflex, want ze zijn allebei even goed volgens de verkoper-topic starters...
(ik ga geen voorbeelden noemen maar de Mod's weten verrekte goed wat ik bedoel)
Pagina: 1