Toon posts:

Zijpanelen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wegens stommiteit :'( 2 zijpanelen weggegooid en nu nodig: 40,5 bij 44,5 cm... Wie heeft zoiets liggen? Groter mag ook, maar kleiner niet :D

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Meeste mensen gebruiken die dingen zelf....

Verwijderd

sorry, maar ik denk niet dat je iets zal vinden. De meeste mensen gebruiken die dingen idd zelf. Maar je kan toch ook zelf iets in elkaar tweaken van metaal ofzo :?

Verwijderd

Voor wat voor case? Die van Aopen kan je nog wel kopen geloof ik. Moet je ff GoT zoeken.

Verwijderd

Anders gewoon plexi als zijpaneel gebruiken

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

aan de maten hebben we niet genoeg, je moet ook ff het type en merk kast vermelden, elk merk en type hebben de bevestiging punten op een andere plek zitten.

Ps hoort dit niet in vraag en aanbod?

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 22:00 schreef real_raichu70 het volgende:
Anders gewoon plexi als zijpaneel gebruiken
idd, dan heb je nog een vette (?) casemod ook B-)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
heb nog wel 2 inwin q500 (1x nieuwe 1x oude model) staan is kast met front en zijpanelen met gaten voor windows... zijjn allebij blauw met.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik heb van die Codegen Cases nog een zooi zijpanelen liggen maar of die nou die maat hebben, gewoon standaard ATX Midi Tower met drie ven die inkepingen om erin te schuiven.
impulzive_killah@hotmail.com :P

..::System Specs::..

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
wat voor merk kast heb je?

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Topicstarter
OK OK

Verwijderd

Topicstarter
Ja het staat ook in vraag en aanbod maar wie verkoopt er nou zoiets? Overigens is het een CG Midi-Tower Wave 6001 ATX-kast , komt van Gistron.
Dank overigens voor de reaktie(s)
Op dinsdag 19 maart 2002 22:03 schreef memendo het volgende:
aan de maten hebben we niet genoeg, je moet ook ff het type en merk kast vermelden, elk merk en type hebben de bevestiging punten op een andere plek zitten.

Ps hoort dit niet in vraag en aanbod?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
mail gistron ... misschien hebbe die nog wat liggen ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Pagina: 1