Toon posts:

cartridge hp720c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarin verschilt een 51641A cartridge van een C1823G? Ik heb een 51641A geprobeerd in een deskjet 720C maar hij blijft melden dat de cartridge leeg is (istie niet!). Mechanisch past het wel en ze zien er ook identiek uit. Waarom gaat het dan toch niet??

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:56
Omdat de 720C met een HP 51645A patroon gevuld moet worden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat snap ik. Maar wat is dan het verschil tussen die twee inktbakken en zijn ze om te bouwen misschien?

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

D'r zit in de cartridge een stukje electronica die o.a. doorgeeft dat een cartridge leeg raakt. Voor verschillende typen printers zijn ook verschillende stukjes electronica. Jou HP 720 kan gewoon nix met de electronica die in de cartridge zit die daar niet bij hoort.

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Kan je er ook mee printe? Zo ja, dan is het gewoon een softwarematig fout (geeft telkens aan dat inkt op is, terwijl hij helemaal vol gevuld is). Dat heb ik nu ook, nadat ik mijn zwarete inkt heb gevuld met wat ink van www.goedkoperprinten.nl

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 21:41 schreef _JGC_ het volgende:
Omdat de 720C met een HP 51645A patroon gevuld moet worden :)
precies! er zijn ook verschillende sleutels die wel in een sleutelgat passen maar maar 1 er van kun je echt ronddraaien en de deur openen.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 19 maart 2002 21:39 schreef JayR het volgende:
Waarin verschilt een 51641A cartridge van een C1823G? Ik heb een 51641A geprobeerd in een deskjet 720C maar hij blijft melden dat de cartridge leeg is (istie niet!). Mechanisch past het wel en ze zien er ook identiek uit. Waarom gaat het dan toch niet??
een 23G of 23D zijn kleurencatrigde's En je moet een 45A hebben :) of een 45G, de G varianten zijn maar voor de helft gevuld, en zijn bij mijn weten niet te koop in nederland. Maar je krijgt er vaak van die G versies gratis(nou ja gratis ;)) bij :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 19:02 schreef FastBunny het volgende:

[..]

een 23G of 23D zijn kleurencatrigde's En je moet een 45A hebben :) of een 45G, de G varianten zijn maar voor de helft gevuld, en zijn bij mijn weten niet te koop in nederland. Maar je krijgt er vaak van die G versies gratis(nou ja gratis ;)) bij :)
In de office-supplies business noemen we die G-versies wel eens 'starters-cartridges'.
Bij aanschaf van een nieuwe printer is dat de cartrdige die je erbij krijt.
HP geeft dus niet een volledig gevulde catridge 'cadeau'.
De 1823D is idd de standaard commerciele versie.

Let op: Vaak kom je hele-goedkope cartrdiges tegen.
(Overtoom en Viking worden er wel eens van verdacht...)
Zij verkopen dan de G-versie los!
Dit regelen ze via parallel-import.
Het lijkt goedkoop en ze lijken de concurrentie aan te kunnen, maar in dit geval is dat dus niet geheel de waarheid.
De afnemer vergelijkt twee verschillende produkten!

Verwijderd

Topicstarter
Die 51641A is ook kleur. Die meegeleverde C1823G was idd in een oogwenk leeg, beetje oplichterij van HP om halfgevulde cartridges mee te leveren. Aangezien die cartridges stervensduur zijn wilde ik die 51641A proberen maar dat werkt dus niet. Zijn die dingen niet om te bouwen?

(Als beide cartridges leeg zijn kun je bijna beter een nieuwe printer kopen....)
Pagina: 1