De volgende upgrade heb ik pas aangeschaft:
-Abit KR7A-RAID133
-AMD XP 2000+
-2*256MB PC2100 DDR (Dane-elec)
dit moet samenwerken met het huidige spul:
-leadtek GF3 Ti500
-2*IMB 60GXP 40GB
-Maxtor 20GB
-Plextor brander
-Poineer DVD-speler
-Realtek RTL8139B (netwerkkaartje)
het volgende doet zich voor, Windows2000 geeft geen problemen, MAAR...als ik de UTP-kabel van het netwerk erin steek, "freezed" de PC, hij reageert nergens meer op.
Ook als ik de PC opstart met UTP-kabel erin, houd de PC soms op met opstarten (halverwege).
een IRQ conflict kan het niet wezen omdat ik alle PCI-sloten al geprobeert heb, ook heb ik verschillende drivers geprobeert..
Kan iemand mij vertellen wat eventueel het probleem kan zijn?, ik begin nu toch wel aardig moedeloos te worden van dit gedoe)
hartelijk dank.
-Abit KR7A-RAID133
-AMD XP 2000+
-2*256MB PC2100 DDR (Dane-elec)
dit moet samenwerken met het huidige spul:
-leadtek GF3 Ti500
-2*IMB 60GXP 40GB
-Maxtor 20GB
-Plextor brander
-Poineer DVD-speler
-Realtek RTL8139B (netwerkkaartje)
het volgende doet zich voor, Windows2000 geeft geen problemen, MAAR...als ik de UTP-kabel van het netwerk erin steek, "freezed" de PC, hij reageert nergens meer op.
Ook als ik de PC opstart met UTP-kabel erin, houd de PC soms op met opstarten (halverwege).
een IRQ conflict kan het niet wezen omdat ik alle PCI-sloten al geprobeert heb, ook heb ik verschillende drivers geprobeert..
Kan iemand mij vertellen wat eventueel het probleem kan zijn?, ik begin nu toch wel aardig moedeloos te worden van dit gedoe)
hartelijk dank.