Coolermaster DCD 4002 sloopt Seagates?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Net is mijn Seagate Barracuda II overleden. (:()

Ik heb dus nu een systeem staan waar ik gezellig weer niets mee kan :( :(
Nu is het alleen zo dat afgelopen kerst mijn andere Barracuda II is overleden (exact dezelfde schijf, alleen iets oudere firmware).
Die met kerst is overleden had ik zitten in een DCD4002 van coolermaster, die had ik niet zo lang en die hdd heeft het een jaar goed gedaan, totdat hij in die coolermaster gezet werd.

deze andere hdd had ik ook weer in die coolermaster gezet, en nu is deze ook overleden.
raar genoeg hebben mijn Barracuda IV en mijn Maxtor D740X erook in gezeten en deze gaven verder geen problemen. Maar nu na 3 dagen in die cooldrive te hebben gezeten is mijn Bara II weer dood.

Kan dat nou aan die koeler liggen of heb ik gewoon toevallig twee pechschijven van Seagate?
toch 1000 piek aan hdd dat kapot is (60GB in totaal).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het lijkt me erg sterk dat een HD cooler(nog wel een goede, geen cheap ass ding) HD's sloopt. Maar waardoor het dan wel komt, ik heb echt geen id. :? :?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 20:36 schreef SH007 het volgende:
Het lijkt me erg sterk dat een HD cooler(nog wel een goede, geen cheap ass ding) HD's sloopt. Maar waardoor het dan wel komt, ik heb echt geen id. :? :?
die coolermaster was 60 piek en de hdds werden echt niet warm meer (had eerst beide hdds tegen elkaar, zonder koeling en dat werd me toch een partij heet).

nog iets anders. De hdd die nu overleed zat in mijn PIII en die andere in mijn K7? vond ik ook al vaag.
even mede tweaker bellen om te vragen of hij nog een andere hdd heeft.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

welkom >:) bij de club :)
de mijne is ook pas overleden :(
terwijl me oude wd's gewoon door blijven gaan :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 20:39 schreef chucky666 het volgende:
welkom >:) bij de club :)
de mijne is ook pas overleden :(
terwijl me oude wd's gewoon door blijven gaan :?
Baal er wel van. Die Seagates zijn geweldige schijven. Die barracuda IVs die ik heb zijn echt super, maar die Barracuda II's blijkbaar niet.

hdd wordt wel herkend in een ander systeem, dus kijken wat fdisk gaat zeggen. (maar ik hoor dat kreng tikken en kraken, dus ik verwacht er niet veel goeds van