hallo, ik wil me firmware update check ok deze site : http://www.weethet.nl/dutch/video_yami715_updatefirmware.htm#password nou snap ik echt geen donder van het creeren van dat passwa bestandtje ofzo
ik heb de orginele code inmidels door een toetsen combinatie en als ik het bestand wat in de zip mee word geleverd verander dan precies brand zoals het er staat : "password incorrect shutting down now!" iemand ervaring die het me haar fijn kan uit leggen want ik word gek
Welke firmware heb je er nu in zitten dan?
Ik heb zelf ook zo'n ding. En daar zit nu een gepatchde versie in. Dat moest ook wel aangezien ik toen nog geen tv met scart-in had. Dat ging dus via de videorecorder en dan gaat dat irritante macrovision aan.
Mijn code is overgens: F*Y0XGPX--42
en dit staat dus voor: F = model 715, * = regiofree, Y = Yamakawa, 0 en X geen idee, G = oorspronkelijk Duits (ja, kan kloppen want ding is uit München), P = Pal tv, X = waarschijnlijk de hardware revisie.
de 42 is de firmware revisie.
Je moet dus gewoon de gegevens die je speler uitspuugt invoeren in die textfile..... Met als aantekening dat als je een * en dus een regiovrije hebt moet je eerst de speler op een regio instellen en dan ipv dat * de ingestelde regio invullen in dat bestand.
hmm, ik ga het gelijk ff proberen met die nieuwe 3d frutsels
Ik heb zelf ook zo'n ding. En daar zit nu een gepatchde versie in. Dat moest ook wel aangezien ik toen nog geen tv met scart-in had. Dat ging dus via de videorecorder en dan gaat dat irritante macrovision aan.
Mijn code is overgens: F*Y0XGPX--42
en dit staat dus voor: F = model 715, * = regiofree, Y = Yamakawa, 0 en X geen idee, G = oorspronkelijk Duits (ja, kan kloppen want ding is uit München), P = Pal tv, X = waarschijnlijk de hardware revisie.
de 42 is de firmware revisie.
Je moet dus gewoon de gegevens die je speler uitspuugt invoeren in die textfile..... Met als aantekening dat als je een * en dus een regiovrije hebt moet je eerst de speler op een regio instellen en dan ipv dat * de ingestelde regio invullen in dat bestand.
hmm, ik ga het gelijk ff proberen met die nieuwe 3d frutsels
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
LET wel op dat je een update gebruikt die aansluit op jouw firmware. Het enige wat hierbij overigens van belang is dat je een speler hebt met SCART of zonder scart.
Je gaat waarschijnlijk naar A2 updaten?
ps. Yamakawa komt uit Hamburg.
Je gaat waarschijnlijk naar A2 updaten?
ps. Yamakawa komt uit Hamburg.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
mijn code is D2Y0BGPX--A3 maar ik wil enkel de achtergrond veranderen overgens mijne was een keert kapot en heb er een hitaci dvd-rom ingezet en nu doet ie het weer het enige is dat ie als invalid code shut down now zegt als je probeert te updaten
Aha, achtergrondje veranderen 
Hmm, je hebt met YST die file geconverteerd en in een flashrom bestand gezet? En hierna toch wel een nieuwe PASSWD file gegenereerd?? Anders werkt het idd niet. Het tweede stuk van je PASSWD is een soort check van het te flashen bestand.
Ik heb net die nieuwe firmware geladen... Ziet er gaaf uit en werkt ook wel maar volgens mij denkt dat ding nu dat ik een andere afstandsbediening heb want een aantal knoppen zitten nu anders dan de aanduiding op de AB zelf. Ik kan de spoel knoppen ook niet meer vinden...
Ik zet m'n oude met loopholes erin wel weer terug...
Hmm, je hebt met YST die file geconverteerd en in een flashrom bestand gezet? En hierna toch wel een nieuwe PASSWD file gegenereerd?? Anders werkt het idd niet. Het tweede stuk van je PASSWD is een soort check van het te flashen bestand.
Ik heb net die nieuwe firmware geladen... Ziet er gaaf uit en werkt ook wel maar volgens mij denkt dat ding nu dat ik een andere afstandsbediening heb want een aantal knoppen zitten nu anders dan de aanduiding op de AB zelf. Ik kan de spoel knoppen ook niet meer vinden...
Ik zet m'n oude met loopholes erin wel weer terug...
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Pagina: 1