Toon posts:

Wireless network voor me laptop. Ik zoek oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu sinds even m'n net aangeschafte laptop als primaire computer. Op me werk en op school is het makkelijk inpluggen die netwerkkabel omdat er zowat overal connectors zitten. Maar thuis is dit een ander verhaal. Boven op mijn kamer ligt de hub en de kabels naar de verschillende ruimten zijn wel getrokken. Maar als ik bijvoorbeeld ff beneden aan de eettafel, in de keuken of gewoon op de bank zit met m'n lap wil ik natuurlijk wel op mijn netwerk thuis kunnen. Nu bestaan er draadloze netwerkverbindingen, en ik zou graag jullie ervaringen en adviezen daarin horen. Wat ik precies zoek:

Een betrouwbare, tussen de 5 en 20mbit snelle draadloze verbinding met een behoorlijk bereik zodat ook de tuin bijvoorbeeld gebruikt kan worden.

Iemand ideeen?? :? alvas bedankt!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:06

afterburn

No more...

Zag er laatst een test over, moet even nadenken waar ook al weer. Kom er even op terug zodra het boven komt borrelen.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
Is het je al te binnen geschoten :?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 22:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik neem aan dat je geld te veel hebt??
Dit is namelijk een dure oplossing.
Volgens mij (don't shoot me if Im wrong) stond er wat in de C't van September.
(In ieder geval wel adds. misschien met een site???)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Geld teveel valt wel mee, ik zal kijken wat ik kan vinden in de C'T.

Iemand nog iets??

Verwijderd

Topicstarter
Dank je slakkie. ik heb het er al even met je over gehad en d'r zitten best leuke dingen tussen. Ik denk dat ik ga voor die Anypoint Wireless networking kit van In: tel. 't enige probleem blijft: 'waar te kopen in NL' Misschien iemand ideeen:?

Verwijderd

*lampje* ik ben de naam van die winkel vergeten, maar het zit in de buurt van het AMC. Is een groothandel, misschien dat ze daar dat soort dingen verkopen. Zal ff navragen wat de naam van die winkel is. Ze hebben ook een vestiging in R'dam als ik het goed heb.

*Lampje gloeit nu helemaal*
Dunnet Computers was die zaak!!
http://www.dunnet.nl
Snijderssbergweg 97 (A'dam Z.O.)
Groenendaal 225 (R'dam)

Verwijderd

Topicstarter
Thx slakkie --> Moet nog klein beetje geld hebben en dan moet het gaan lukken. *D

Verwijderd

welcome, waar ga je hem dan kopen?

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-03 15:43
ehh, werp eens een blik op de site van www.sitecom.nl daar kun je ook wireless lan vinden

Verwijderd

Topicstarter
Thx for tha link... :)

• budi
  • Laatst online: 12:25
Vo *kuch* *kuch* sorry, maar naam uitspreken/typen gaat soms moeilijk.... Vobis levert Sitecom produkten. :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

*uche uche* *kuch kuch* Dixons verkoopt ook sitecom, en nog tig anderen.
www.sitecom.nl/NLdealersearch.asp

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• budi
Die sitecomm kaartjes kosten 750 gulden per stuk bij Vobis :( :(
Om nog maar te zwijgen over de accesspoint, maar daar weet ik nog geen bedrag van.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• budi
Accespoint kost *oink* 1650 gulden en het hele zaakje, behalve de USB versie die is nu verkrijgbaar, is vanaf begin oktober leverbaar.

Oh ja: PCMCIA PC-card kost je 599 lieve guldens.

Het beste zou zijn om het peer2peer te proberen zonder accesspoint. Een vriend van me gaat ermee aan de gang, dus als ik meer weet, post ik het wel hier.

Verwijderd

Zo duur, als ik het goed heb, lag de Wireless home network kit ( info op http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=204) van sitecom op de laatste pc discount beurs in Eindhoven voor rond de 650,-

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 23:23
stuur een mailtje ik verkoop die zooi (lucent wel te verstaan kijk even op www.orinoco.com)
PS dit is even eenmalig
heb nog wel een 2 Mbit liggen es kijken wat dat moet opbrengen

• budi

Pagina: 1