Toon posts:

Pagina opbouwen, pauzes... ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik een pagina van gewone lijnen opbouwen zonder dat ik eerst hoef te wachten voordat de site helemaal geladen is..

dus de opbouw per regel oftewel ik zie 1 regel, maar de pagina laad nog, dan zie ik de 2e regel na bv 10 seconden en daarna komen er nog een paar regels die na de volgende 10 seconden komen (leuk voor installer enzo)

Wie weet hoe dit kan/moet?..

Tnx!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ja hoor, dat kan tegenwoordig met een browser dacht ik.

Maar je hebt ook transition effecten, in DHTML. Zo kun je een beetje creeëren wat jij wilt.

Verwijderd

javascript, kijk is naar settimeout()

Verwijderd

Topicstarter
Met javascript vat ik het niet want de data moet wel real time van het scriptje afkomen, dus wanneer het scriptje bezig is met bv een file (groot) te lezen, kan ie aangeven dat ie aan het lezen is en na 10 seconden zeggen: file gelezen ofzo?

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:27 schreef xtentic het volgende:
Met javascript vat ik het niet want de data moet wel real time van het scriptje afkomen, dus wanneer het scriptje bezig is met bv een file (groot) te lezen, kan ie aangeven dat ie aan het lezen is en na 10 seconden zeggen: file gelezen ofzo?
Hmm Internet Explorer laat bijvoorbeeld afgesloten tabellen alvast zien voordat de gehele pagina is ingeladen, op voorwaarde dat het inladen erg lang duurt.

Wil je zoiets?

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:16
http://www.php.net/manual/en/function.flush.php ?
Of begrijp ik je niet goed?

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
http://www.fotosoep.nl/flushtest.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>
<head>
    <title>Untitled</title>
</head>

<body>
<?
for ($i = 1; $i < 11; $i++){
    echo $i."<br>";
    flush();
    sleep(1);
}
?>

</body>
</html>

en ja, al die spaties ervoor zijn nodig, anders blijft IE bufferen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit bedoelde ik :D Tnx! :) leuk man dat scriptje op fotosoep, goede site :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:05

Stewie!

Keen must die!

Op dinsdag 19 maart 2002 20:22 schreef Blue-eagle het volgende:
Ja hoor, dat kan tegenwoordig met een browser dacht ik.

Maar je hebt ook transition effecten, in DHTML. Zo kun je een beetje creeëren wat jij wilt.
wat is dit voor onzin?? Dit is iets anders dan er gevraagd werd ofnie ?? :? :?

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Op woensdag 20 maart 2002 16:10 schreef DaMorpheus het volgende:

wat is dit voor onzin?? Dit is iets anders dan er gevraagd werd ofnie ?? :? :?
Nee, met DHTML kan je ook iets maken dat er hetzelfde UITZIET. Het blijkt alleen dat de poster dat niet wil maar echt wil wachten aan de server kant.

En doet IE het echt niet goed? Tijd voor een upgrade naar Mozilla :P. Test 't anders hiero: http://atlas.et.tudelft.nl/ajvdvegt/test.php (en dat werkt dus perfect met Mozilla).

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Pagina: 1