Toon posts:

mezelf van tweakers verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wilk mezelf van tweakers verwijderen omdat ik mijn naam MindCrime moet worden, en ik mijn naam als eens heb verandert, hoe moet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit gaat neem ik aan over GoT(op T.net kun je geen nickchange doen). Volgens mij hoort dit meer in SU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:20 schreef SH007 het volgende:
Dit gaat neem ik aan over GoT(op T.net kun je geen nickchange doen). Volgens mij hoort dit meer in SU.
Het lijkt mij dat dit helemaal niets met GoT te maken heeft.

Hij post dit duidelijk in Tweakers.net Frontpage Feedback == Tweakers.net zelf dus. Voor zover ik begrijp wil hij dat zijn naam verwijderd wordt, zodat hij zich opnieuw kan registeren met een nieuwe naam. Dit heeft niets met GoT /SU te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:24 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat dit helemaal niets met GoT te maken heeft.

Hij post dit duidelijk in Tweakers.net Frontpage Feedback == Tweakers.net zelf dus. Voor zover ik begrijp wil hij dat zijn naam verwijderd wordt, zodat hij zich opnieuw kan registeren met een nieuwe naam. Dit heeft niets met GoT /SU te maken :).
hij zegt dat hij al een keer nickchange heeft gedaan, en bij mijn weten is dat niet mogelijk op T.net. Het lijkt me dat EdonyX dus een foutje heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

TFF -> LA

Bulldog, als je nou een blik op de notes van de user had geworpen...

EdonyX, er vanuit gaande dat het idd GoT betrefd.

Je hebt pech, je kan deze username niet wijzigen en je mag ook geen nieuwe meer aanmaken.

Eenmalig is precies wat het woord betekend eenmalig. Als je dus een nieuw account aanmaakt zal dat behandeld worden als een cloon en dat betekend een ban op dat account en een OW voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:28 schreef ACM het volgende:

Bulldog, als je nou een blik op de notes van de user had geworpen...
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:28 schreef ACM het volgende:
Eenmalig is precies wat het woord betekend eenmalig. Als je dus een nieuw account aanmaakt zal dat behandeld worden als een cloon en dat betekend een ban op dat account en een OW voor deze.
haha dat meen je toch niet echt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 19 maart 2002 20:38 schreef rick_h het volgende:
haha dat meen je toch niet echt...?
Ja wel...

Waarom denk je dat we de term eenmalig in gebruik genomen hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:45 schreef ACM het volgende:

[..]

Ja wel...

Waarom denk je dat we de term eenmalig in gebruik genomen hebben??
ja goed, maar dat valt toch nooit te controleren, per IP adres kunnen immers meerdere mensen posten :) Als je daar actief op gaat letten en er sancties op legt is het einde wel een beetje zoek volgens mij...

maw. laat de topicstarter lekker een ander account met een andere mooie nickname reggen, is ie ook weer tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 14-10 08:56

Theeboon

theebonen bestaan!

Stel dat je om privacy redenen je account wil laten verwijderen?

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je moeilijk, stuur gewoon een mailtje waarin je uitlegt wat je wilt, dan bannen ze je oude account, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 21:11 schreef Courage het volgende:
Wat doe je moeilijk, stuur gewoon een mailtje waarin je uitlegt wat je wilt, dan bannen ze je oude account, klaar.
Nop.... In het verleden was er helemaal niks mogelijk, nu is het mogelijk om een keer je naam te veranderen. Kloontjes zijn verboden... zie bovenstaande, ALS(!) ze er achterkomen dat die er zijn volgen er gewoon sancties.

As easy as. (edit... jaja dat doet me aan die goede oude dostijd denken....maar ik droom wel weer lekker verder en zal het er verder niet over hebben)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 21:14 schreef Alfredt het volgende:

[..]

Nop.... In het verleden was er helemaal niks mogelijk, nu is het mogelijk om een keer je naam te veranderen. Kloontjes zijn verboden... zie bovenstaande, ALS(!) ze er achterkomen dat die er zijn volgen er gewoon sancties.

As easy as.
Als je een nieuw account aanmaakt en dan in LA gaat posten gaat jouw verhaal op ja, als je gewoon een mailtje stuurt met het verzoek om een ban en daarNA een account aanmaakt speel je het toch heel netjes ? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:11

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 19 maart 2002 21:08 schreef Theeboon het volgende:
Kan wel, maar dan nieuwe account aanmaken is niet de bedoeling....Tenminste, dat denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op dinsdag 19 maart 2002 21:25 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Kan wel, maar dan nieuwe account aanmaken is niet de bedoeling....Tenminste, dat denk ik ;)
Dat heb ik een paar maanden terug ook gedaan hoor (toen nickchanges nog niet mogelijk waren), en netjes gevraagd om mijn oude account te bannen (het was GaMeOvEr die dat toen gedaan heeft, geloof ik) :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 19 maart 2002 21:08 schreef Theeboon het volgende:
dan maak jij je profiel leeg, en verwijderen wij het mailadres en de IP's waarvandaan gepost is.

En kloons mogen inderdaad niet, je kan je nick een keer changen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Poe poe, je zou maar een cloon aanmaken. Jaha, das toch wel ff 0.002% van je hele userbase!

Waarom wordt er zo moeilijk gedaan tegen een user die overduidelijk niets kwaads in de zin heeft? Ik heb niets tegen de policy, het beschermt goed tegen users die kwaadwillig allerlei clones aanmaken, maar aan de andere kant geeft het een ontzettend negatief beeld van de crew en haar onwilligheid users te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:35
Op woensdag 20 maart 2002 00:56 schreef JvS het volgende:

[..]

dan maak jij je profiel leeg, en verwijderen wij het mailadres en de IP's waarvandaan gepost is.

En kloons mogen inderdaad niet, je kan je nick een keer changen
Vervolgens maak je een nieuw account aan, daar is je nickchange! >:)

IP is tenslotte niet meer te controleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je moet gewoon niet elke week een andere nickname kiezen. Waarom doe je dan niet gewoon je echte naam? :?
Nu is het te laat, eigen schuld, dikke buld. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Persoonlijk heb ik niets tegen cloons. Waarom niet?
Nou, omdat hier een policy is dat cloons gebanned worden. Iemand maakt een clone niet voor niets, en wil dus niet gebanned worden. Daarom zal hij zich beter aan de regels houden en gewoon rustig doen. Kloontjes die opzichtig zijn vallen snel door de mand.
Dus als een kloontje gewoon lekker normaal doet, wat is er mis mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Destruction

(ex-)Automonteur

(jarig!)
Op woensdag 20 maart 2002 17:13 schreef Nielsz het volgende:
Persoonlijk heb ik niets tegen cloons. Waarom niet?
Nou, omdat hier een policy is dat cloons gebanned worden. Iemand maakt een clone niet voor niets, en wil dus niet gebanned worden. Daarom zal hij zich beter aan de regels houden en gewoon rustig doen. Kloontjes die opzichtig zijn vallen snel door de mand.
Vraag ik me ook af.

Als iemand 10 accounts aanmaakt en gaat lopen kutten is het goddamn logisch dat er wat tegen gedaan word.. maar om de reden van een andere username.. dat vat ik ff niet. :)

voegt niks toe.. maar ok

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 16-10 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 20 maart 2002 17:13 schreef Nielsz het volgende:
In feite niks, alleen vind ik niet dat je cloonen op zo'n manier moet 'toestaan' oid. :)

_Persoonlijk_ maak ik me niet zo vreselijk snel druk om cloontjes (ik weet er overigens een aantal :)).

Mensen die bijdehand gaan lopen doen en een cloon blijken te zijn, daar ben ik iets minder tolerant tegen evenals mensen die tegen een ban aanzitten en dan een cloontje gaan gebruiken om weer 'opnieuw' te beginnen oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:30
op zich is er toch geen last van als je je nick oneindig vaak kon veranderen? ik bedoel: nu staat er bijna nooit meer een nickchange topic. in het was het even zo maar nu niet meer. het is toch heel simpel werk een nick aan te passen? en je doet er iemand een heel groot plezier mee!

oneindig is misschien wat veel, maar 10 keer ofzo? er zal vast wel 1 iemand zijn de die hele tijd blijft wisselen. maar er meot dan een minimale periode van 30 dagen ofzo tussen zitten.

of willen jullie dat niet omdat het ten koste gaat van de herkenbaarheid? dat is denk ik niet van echt belang. die persoon kiest er dan zelf voor dat mensen in de war zijn en de crew heeft er totaal geen last van als iemand bij weinig anderen bekent staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 17:20 schreef Jaymz het volgende:

[..]

In feite niks, alleen vind ik niet dat je cloonen op zo'n manier moet 'toestaan' oid. :)

_Persoonlijk_ maak ik me niet zo vreselijk snel druk om cloontjes (ik weet er overigens een aantal :)).

Mensen die bijdehand gaan lopen doen en een cloon blijken te zijn, daar ben ik iets minder tolerant tegen evenals mensen die tegen een ban aanzitten en dan een cloontje gaan gebruiken om weer 'opnieuw' te beginnen oid. :)
Waarom werdt ik dan wel gebanned een hele tijd geleden? :?
Ik wil een andere nickname, maar welke? en [user] kloon

Of zijn de tijden veranderd? :?

🌞🍃

Pagina: 1