Iemand ervaring met raspppoe? Zo ja wat moet ik dan bij inbellen voor tel nr. invullen voor wanadoo premium?
greetz
greetz
Je hoeft bij het telefoonnummer niets in te vullen. Je voert na installatie van de bijbehorende PPPoE-protocol het programma Raspppoe uit. Dat zoekt na een druk op de knop zelf de beschikbare netwerken op en maakt de verbinding aan ("inbel"-verbinding). Het programma voert zelf de juiste gegevens in bij het telefoonnummer.Op dinsdag 19 maart 2002 20:05 schreef Amnesia het volgende:
Iemand ervaring met raspppoe? Zo ja wat moet ik dan bij inbellen voor tel nr. invullen voor wanadoo premium?
Dat hoeft hier niet. Zie de eerste regel van mijn sig.greetz
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Als je dubbelklikt op de inbelverbinding, staat er dan niets bij het telefoonnummer?Op dinsdag 19 maart 2002 20:23 schreef Amnesia het volgende:
Die inbelverbinding is inderdaad gemaakt door raspppoe, maar als ik bij het tel nr niks invul zegt hij dat ik een tel nr moet invullen.
Wat doe ik dan fout
Audioscrobbler profile
Het enige wat ik kan bedenken is dat het bijbehorende PPPoE-protocol niet goed geïnstalleerd is. Probeer het eens opnieuw te installeren.Op dinsdag 19 maart 2002 20:36 schreef Amnesia het volgende:
bij het telnr staat 0 ingevuld, maar ik ben erachter waar het mee te maken heeft; de knop Query available services werkt niet en ik denk dat het daarmee te maken heeft.
Alleen waarmee zou het te maken hebben dat dat niet werkt?
(kan nou helaas de foutmelding niet posten omdat het bij iemand anders is)
Audioscrobbler profile
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie